جذب اعتبار جدید در حوزه بحران استان

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد بحران استان پیگیر جذب اعتبار جدید در حوزه بحران است، گفت: این اعتبارات با توجه به نیازمندی‌های ادارات توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۹۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران با اشاره به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی از 30 آذر تا 5 دی ماه اظهار کرد: شعار این هفته «دولت و ملت، همدلی و همزبانی، ایمنی ایران اسلامی» است که با ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت امنیت و ایمنی در کشور حاصل می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه ایران جزء 10 کشور بلا خیز دنیا است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد هم در بحران‌های طبیعی سیل، زلزله، رانش زمین، مسائل طبیعی، طوفان و گرد و غبار جزء استان‌های بلاخیز کشور است.

وی بر مقاوم‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و همچنین خانه‌های مسکونی برای کاهش اثرات بلایای طبیعی تأکید کرد و یادآور شد: برگزاری مانورها برای آشنایی در زمان وقوع بلاهای طبیعی لازم و ضروری است که دستگاه‌های خدمت‌رسان استان در این هفته مانورهایی در حیطه وظایف خود برگزار کنند.

این مسئول در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: در آستانه انتخابات، خدمت‌رسانی به مردم به گونه‌ای نباشد که مردم مأیوس و ناامید شوند و مشارکت حداقلی در انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها چندین برابر وظایف خود به مردم خدمات ارائه دهند، گفت: دستگاه‌ها با ارائه خدمات مطلوب زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته و بارش نزولات آسمانی در فصل زمستان، دستگاه‌های خدمت‌رسان در خصوص بازگشایی محورهای مواصلاتی و جاده‌های برف‌گیر استان در مناطق روستایی تلاش کنند تا شاهد حادثه‌ تلخی نباشیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های خدمت‌رسان هلال‌احمر، راهداری، اورژانس و پلیس راه امکانات خود را برای خدمت‌رسانی به مردم در تمام نقاط استان تقسیم کنند تا بتوانند به تمام نقاط استان خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران استان پیگیر جذب اعتبار جدید در حوزه بحران است، افزود: این اعتبارات با توجه به نیازمندی‌های ادارات توزیع می‌شود.

ارسال نظرات