فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: 22 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه تا پایان سال 94 برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۶۰۹۱۹۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

سعید برومندزاده در حاشیه برگزاری یادواره 29 شهید شهر دیشموک گفت: شهدا راه درست را به ما آموختند و ما همه باید این راه را برای رسیدن به سعادت و خوشبختی ادامه دهیم.

فرمانده سپاه کهگیلویه گفت: در راستای برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه از ابتدای سال 94 تا به حال قریب به 50 یادواره شهدای حوزوی و پایگاهی از طرف سپاه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

برومندزاده تصریح کرد: امروز در همین راستا برگزاری یادواره 29 شهید منطقه دیشموک خواهد بود که در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوانان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‎هایی گسترش فرهنگ شهادت در بین مردم است و هم تلنگری است به خود ما که ببینیم بعد از شهدا چه کار کرده‌ایم و چقدر توانسته‌ایم این فرهنگ را بین افراد جامعه گسترش دهیم.

این مسئول عنوان کرد: انتظار شهدا از ما این است  که راه آنها را آن طوری که شایسته و بایسته و در خور شان شهدا است به جا بیاوریم و ادامه دهیم.

برومندزاده از برگزاری 22 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: یادواره بزرگ شهدا در مرکز شهرستان کهگیلویه در دستور کار سپاه شهرستان کهگیلویه  قرار دارد.

وی متذکر شد: تمهیدات لازم جهت برگزاری 22 یادواره شهدا در شهرستان کهگیلویه تا پایان سال 94 در دستور کار سپاه شهرستان کهگیلویه قرارگرفته شد.

ارسال نظرات