خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه میانه در جمع شرکت کنندگان در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با رویکرد ترویج بصیرت دینی و عمل انقلابی اين سپاه، با اشاره به توطئه جديد امريكا براي نفوذ در ايران، گفت: متاسفانه عده ای ناخودآگاه یا دانسته در این طرح او را یاری و برخي ای در صدد تفسیر نفوذند تا چهره امریکا را بزک کرده و دوست جلوه دهند، بنابراين باید گفت که هر کس در موضع نفوذ قرار گرفته و یا بخواهد نفوذ را نقد کند، خود یک نفوذی است.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۷۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، جعفر غیابی ترس، ساده لوحی و طمع را سه عامل و زمینه ساز نفوذ در کشور برشمرد و بيان داشت:افراد طمعکار و ثروت اندوز، افراد ترسو و افراد ظاهر بین و بی بصیرت عناصر اصلی دوستان امریکا و اسرائیل غاصب در داخل کشور را تشکیل داده و این ها عوامل نفوذند.

وي پیروزی در جنگ را منوط به آمیختگی با هدفی الهی دانست و خاطرنشان كرد: امریکا در هیچکدام از جنگهای خود پیروز نشده و نخواهد شد چراكه بویی از خدا و هدف خدایی در جنگ های آن ها استشمام نمی شود.

گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با رویکرد ترویج بصیرت دینی و عمل انقلابی سپاه ميانه در حسینیه امام خمینی(ره) اين سپاه برگزار شد.

ارسال نظرات