خبرهای داغ:
رئيس دانشگاه تبريز:

باید در راه توسعه علمی گام برداشت

خبرگزاري بسيج: رئيس دانشگاه تبريز در آیین تجلیل از دانشجویان بسيجي اين دانشگاه، تاكيد كرد: باید در راه توسعه علمی گام برداشت و این حرکت، نیازمند عزم همه مردم و قرارگيري علم و عمل در کنار یکدیگر است.
کد خبر: ۸۶۰۹۲۸۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، پورمحمدی با اشاره به قبولي دانشجويان ايراني در المپيادهاي جهاني، افزود: در دانشگاه ها به لحاظ قابلیت فنی و تکنولوژی، ظرفيت بسیار بالایی وجود داشته و دانشجویان در حالت فردی افتخار آفرینی می کنند كه بايد اين قابليت ها در سطح كارهاي گروهي نيز نمود داشته باشد.

وي ایرانیان را افراد سرشناس و نام آور توصيف و بيان كرد: در آموزه های دینی، فراغت از تحصیل معنایی ندارد و دانسته های ما در مقابل مجهولات بسیار اندک است.


اين مقام مسئول تاكيد كرد: تحصیلات نبايد تنها مربوط به دوره کارشناسی و ارشد باشد چراکه ما پیرو مکتبی هستیم که در آن برای آموزش هیچ قید و بند زمانی و مکانی وجود ندارد و یادگیری علم را براي همه واجب دانسته است.

آئين تجليل از دانشجویان بسیجی قبول شده در کنکور ارشد، دکتری و حوزه علمیه دانشگاه تبريز در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی اين دانشگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها