تجمع مردمی گرامیداشت ۹ دی در بندرعباس برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، از تجمع اقشار مختلف مردم در سالروز حماسه ۹ دی در بندرعباس و سایر شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۳۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹



 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامعلی ارجمند، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان دیروز، 15 آذرماه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم 9 دی، گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز حضور حماسی ملت ایران در 9 دی سال 88، تجمع 9 دی در بندرعباس و 12 شهرستان استان هرمزگان با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه این مراسم در بندرعباس از ساعت 9 چهارشنبه، 9 دی‌ماه سال جاری مصادف با 18 ربیع الاول در میدان انقلاب، جنب هتل هرمز برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تجمع مردمی ابعاد مختلف حماسه 9 دی را واکاوی خواهد کرد.

 ارجمند با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌ها در فضاسازی و تبلیغات محیطی پیرامون این حماسه به یادماندنی، اظهار کرد: 9 دی، سمبل بصیرت و بینش بالای آحاد ملت در دفاع از اصول و ارزش‌هاست؛ از این‌رو همه موظفند تا در راستای گرامی داشت آن تلاش کنند.

 وی ادامه داد: حماسه 9 دی به همگان گوشزد کرد که مردم انقلابی ایران اسلامی پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب، همچنان بر سر اصول اولیه خود پافشاری می‌کنند و در این زمینه با احدی مصالحه نخواهند کرد.

 ارجمند با بیان اینکه 9 دی روز یأس و ناامیدی دشمنان و روز قوت قلب دوستداران نظام شکوهمند جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دشمن به‌دنبال این بود که در فتنه 88، ضربه‌ای کاری بر پیکره نظام وارد کند که بصیرت ملت ولایت پذیر و همیشه در صحنه این بار نیز نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

 وی بر گرامیداشت روز تاریخی 9 دی تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید در پاسداشت این حماسه غرورآفرین مشارکت داشته باشند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ابعاد مختلف آن را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنند.

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: در راستای تحقق این مهم و با هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، کارشناسان و صاحب‌نظران دینی مذهبی به مدارس اعزام خواهند شد.

 وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و همچنین، نمایشگاه عکس در اطراف محل برگزاری تجمع از دیگر برنامه‌هاست.

ارسال نظرات