خبرهای داغ:
طی هفت ماهه سال جاری با حمایت شورای اسلامی شهر محقق شد؛
طی هفت ماهه اول سال جاری با تلاش مجموعه مدیریت شهری قزوین و حمایت شورای اسلامی شهر 90 درصد از بودجه سال 94 محقق شده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۳۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ علی صادقی نیارکی سخنگوی شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر از گزارشی که شهرداری در این باره به شورا ارائه داده است صحبت کرد و گفت: در شرایط نامساعد اقتصادی کنونی که بسیاری از شهرها شرایط ویژه ای دارند و به سختی امور را تدبیر می کنند، رقم بودجه محقق شده چشمگیر و قابل تأمل است.

وی با اشاره به اجرای طرح هایی در حوزه ایجاد زیرساخت های توسعه شهری اظهارداشت: بر این اساس طی دو ماه اخیر شاهد افتتاح 10 پروژه تأثیرگذار شهری بودیم که اخبار آن از طریق رسانه ها به شهروندان اطلاع رسانی شد، در کنار اینها معاونتها و سازمانهای مختلف شهرداری براساس شرح وظایف خود برای خدمت رسانی به مردم و اداره امور شهروندان به فعالیت خود ادامه می دهند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم در ماههای منتهی به پایان سال 94 نیز همکاران شهرداری بتوانند 100 درصد بودجه پیش بینی شده را محقق کنند تا امر توسعه و رونق زیرساخت ها و تحقق اهدافی که شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، دست پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورا تصریح کرد: شهرداری قزوین ازجمله ارگانهای فعال در جذب سرمایه گذار به شمار می آید، اقدامی که در شرایط سخت اقتصادی و تحت تأثیر قرارگرفتن کدهای درآمدی شهرداری از رکود وضعیت مسکن، نقش سرمایه گذاران را برای دست یابی به درآمد پایدار و تأمین نیاز عمومی شهروندان پررنگ می کند. 

این عضو شورا همچنین از آمادگی شهرداری برای جذب حداکثر همکاری برای ایجاد شرایط همکاری با سرمایه گذاران در عرصه های مختلف خبرداد و افزود: روند بررسی عملکرد و توان سرمایه گذاران در مجموعه مدیریت شهری ادامه دارد، چراکه دست یابی به شرایط ایده آل از هدفهای پیش روست.
صادقی در ادامه از سیاست شورای شهر و ابلاغ آن به شهرداری برای تنظیم بودجه سال 95 گفت و ادامه داد: توزیع متوازن و عادلانه بودجه و عدالت عمومی در تهیه طرح ها و تنظیم پروژه ها از مهمترین سیاستهای شورای اسلامی شهر به شمار می آید و در این نگاه، توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته بویژه نواحی منفصل شامل چوبیندر، ناصرآباد، اسماعیل آباد، نجف آباد، رشتقون، مشعلدار و خیرآباد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

سخنگوی شورا خاطرنشان کرد: به تمامی بخشهای مربوطه در شهرداری توصیه شده تا ضمن تدوین طرح های مربوطه، اعتبار مکفی برای نواحی منفصل و جنوب شهر اختصاص دهند، به عنوان نمونه تعیین تکلیف پروژه هادی آباد و خروج مردم از بلاتکلیفی، تأکید بر اتمام بوستانهای بانوان در حال ساخت و رساندن سرانه پارکهای بانوان شهر به میزان جمعیت بانوان از مهمترین موضوعات است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها