خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرمانده و شورای حوزه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود با خانواده شهیدان محمدمهدی نظری و مهدی عباسپور از شهدای کارگری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۴۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرمانده و شورای حوزه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود با خانواده شهیدان محمدمهدی نظری و مهدی عباسپور از شهدای کارگری دیدار کردند.

در این دیدارها که در منازل شهدا برگزار شد خانواده این دو شهید بزرگوار با بیان خاطراتی از شهدا بر ادامه راه آنها تا پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکید کردند.

حجت الاسلام علی شریفی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در دیدار با خانواده شهیدان نظری و عباسپور با تجلیل از صبر و استقامت همسران و فرزندان شهدا اظهار کرد: شهدا رفتند کاری حسینی کردند و شما که ماندید کاری زینبی انجام داده اید و تربیت فرزندان و به ثمر رساندن آنها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به فرزندان آنها کاری بزرگ است که شما همسران شهدا به خوبی انجام داده اید.

وی افزود: تجلیل از شما همسران و فرزندان شهدا تجلیل از صبر و استقامت و ایستادگی شما و تحمل مشکلات و سختی هاست و این حضور و دیدارها برای الگوگیری از این ویژگی ها و انتقال آن به جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: تلاش همه خدمتگزاران به انقلاب و نظام برای این است که فرهنگ شهدا و ایثارگران در جامعه محو نشود و شما خانواده شهدا که چشم و چراغ ملت هستید در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده نشوید.

وی با اشاره به ادامه دادن راه شهدا گفت: شما خانواده ها و ما و همه آحاد مردم و مسئولین به نوبه خود وظیفه داریم تا راه شهدا را ادامه دهیم و این فرهنگ را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم و امیدواریم که شهدا ما را در این راه کمک کنند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای قشر بسیج کارگری شاهرود نیز در سخنانی با اشاره به صبر خانواده شهدا بر مصیبت از دست دادن همسر و پدر گفت: شما همسران و فرزندان شهدا غم بزرگی بر دل دارید و ما هر چه تلاش کنیم نمی توانیم ذره ای از این غم را جبران کنیم اما وظیفه می دانیم با همین حضور خود و دیدارها بتوانیم حداقل گوشه ای از مشکلات شما را حل نماییم.

حسین امیرحسینی افزود: اگر مجاهدت و ایثارگری شهدا و شما خانواده های آنان نبود معلوم نبود امروز وضع و حال ما چه بوده و چه سرنوشتی داشتیم و ما مدیون خون شهدا و صبر شما خانواده های آنان هستیم.

وی تصریح کرد: همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را مدیون خون شهدا می دانند و در هر جایگاهی که قرار دارند تلاش می کنند تا در حرکت در مسیر شهدا و تعالی نظام و کمک و یاری به مردم گام بردارند.

در این دیدارها همسران و فرزندان شهیدان نظری و عباسپور مشکلات خود را در خصوص موضوع اشتغال بیان نمودند و رئیس اداره کار قول پیگیری آنها را داد.

در پایان این دیدارها تمثال مبارک شهید که توسط کنگره شهدا استان تهیه شهدا است به همراه هدیه به خانواده شهدا اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهیدان محمدمهدی نظری و مهدی عباسپور از شهدای کارگر شاغل در ذوب آهن شاهرود بودند که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها