خبرهای داغ:
طی ایام دهه‌فجر، جوانان استان قزوین در رابطه با پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب، نامه خواهند نوشت.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۴۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نخستین جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بنیاد در ایام دهه‌فجر سال جاری برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند که ارائه‌ی نامه ی ایثارگران و جوانان قزوینی در رابطه با پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب از جمله آنها است.

وی افزود: در اجرای برنامه فوق، جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و تشکل‌های مردم نهاد، نامه های خود را پیرامون پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب مکتوب کرده و در اختیار کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر استان قزوین قرار خواهند داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: از بهترین نامه های ایثارگران و  جوانان قزوینی در رابطه با پیام یاد شده با اهدای هدایایی تجلیل می‌شود و این نامه‌ها در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

حقایق‌پور مطالعه پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب توسط جوانان ایرانی را از جمله اهداف اجرای برنامه یادشده، برشمرد و گفت: آنها بعد از مطالعه، افکار و اندیشه‌های خود را پیرامون پیام رهبری، در قالب نامه در اختیار مسئولین برگزاکننده قرار خواهند داد.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها