برخی خواص به دنبال نفوذ دادن آمریکا در کشور هستند

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : برخی خواص ماموریت را بر عهده انسانهای کژاندیش و بعضاً مغرض و نفوذی قرار داده اند که آنها از آمریکا یک دوست حلال مشکلات کشور بسازند تا به راحتی بتوانند نفوذ فکری و فرهنگی را نسبت به ارزشهای انقلاب و اصل انقلاب و نظام طراحی کنند
کد خبر: ۸۶۰۹۳۵۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
 به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان " 
مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی درگفتگوی اختصاصی در  خصوص اینکه بعضی می خواهند استکبار ستیزی را معادل آمریکا هراسی قرار دهند گفت : یکی از روش های اصلی نفوذ تطهیر چهره آمریکا و وانمود کردن  به اینکه این شیطان بزرگ که به تعبیر رهبری از ابلیس هم بدتر است ،  را به عنوان فرشته نجات در میان مردم ایران معرفی کنند.
وی با یادآوری به  سخنان مقام معظم رهبری که در ماههای اخیر که از نفوذ به عنوان یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور دانستند ، عنوان کرد: برخی خواص ماموریت را بر عهده انسانهای کژاندیش ساده لوح و بعضاً مغرض و نفوذی قرار داده اند که آنها از آمریکا یک دوست حلال مشکلات کشور بسازند  تا به راحتی بتوانند نفوذ فکری و فرهنگی و ایجاد خلل در باورها و ایمان مردم را  نسبت به ارزشهای انقلاب و اصل انقلاب و نظام طراحی کنند .
این مقام مسئول افزود : مردم ایران و امام (ره) و مقام معظم رهبری ، همواره آمریکا را به عنوان یک قدرت استکباری منشاء بدبختی ها ، عقب ماندگیها، و ستم ها در جهان می دانند و آمریکا را مظهر نظام سلطه قلمداد می کنند یعنی هر دسیسه ای که در دنیا بر اساس نظام سلطه بوجود می آید بخشی از گناه آن حتماً به گردن آمریکاست .
  مردم ایران برای مقابله با توطئه های بی شمار همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده است 
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت : نگاهی به ماهیت آمریکا نشان می دهد که این کشور خیلی خونسرد آدم می کشد، قتل عامل می کند، دولتها را سرنگون می کند.
وی تشریح کرد: در مورد ایران در 62 سال اخیر یعنی از کودتای 28 مرداد 32 تا به امروز یک لیست بلند بالایی از توطئه ها و جنایات بر علیه ملت ایران شامل حمایت از رژیم ضد مردمی شاه ، غارت ثروت های مادی و معنوی در رژیم گذشته ، تحمیل جنگ، طراحی کودتا، انواع تحریم، حمایت از ضد انقلاب ، ترور دانشمندان هسته ای ، تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم و ... را بر علیه ایران می توان برشمرد.
این مقام مسئول اعلام کرد: همه این ها دلالت بر این دارد که رژیم آمریکا بعنوان یک رژیم خبیث ، استکباری ودشمن ایران در بین مردم قلمداد می شود و همین باعث شده که ایرانیان برای مقابله با توطئه های بی شمار همواره روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کنند. 
صدفی  اظهار داشت: نگاه به جایگاه و عملکرد بسیج در طول 36 سال گذشته نشان دهنده این مسئله است که هر جا روحیه بسیجی با ویژگی های چون ابتکار در عمل ، اخلاص در نیت ، مقابله با انحراف ، پای بندی به قانون ، ارزش ها و ایستادگی در مقابل سلطه جویی غرب ، شعار ما می توانیم، ادای تکلیف، کار آمد و بعنوان میراث گرانقدر امام (ره)، همواره جریان انقلاب اسلامی را در زمینه های وحشتناک دشمنی  های شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب و کژاندیشی ها و کینه توزی های دشمنان داخلی و خارجی محافظت و پاسداری نموده است .
وی خاطر نشان کرد : بسیج در گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری متن ملتی است که همه چیز خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کرده است و  مفهومی است که همه نیکی ها، فضائل و کمالات را متجلی می سازد و مظهر عشق و فداکاری و جانبازی است با این اوصاف  بسیج  و بسیجی الگویی است که جوانان و نوجوانان را به چشمه سار اهلبیت (ع) و عاشورای حسین (ع) هدایت کرده تا بدین واسطه آینده نظام اسلامی را تامین و از دستاوردهای آن پاسداری نماید.
ارسال نظرات