احمد هژبری گفت: امروز ایران به عنوان یکی از قدرتهای جهان است که با حاکمیت دینی و با رهبری مقتدر و ولایت مدار است.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۶۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: صبح امروز به منظور افزایش بینش سیاسی کارکنان جلسه سیاسی به همت عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله یزد در سالن جلسات این ناحیه باسخنرانی احمد هژبری برگزار شد.

هژبری کارشناس مسائل سیاسی در این جلسه در مورد جریانات سه دهه گذشته و مقایسه آن تا بحال که در انقلاب نقش بسزایی داشته پرداخت.

وی در ارزیابی سخنان خود تصریح کرد: جریان کنونی با کلید واژه جدید فتنه در اندیشه دو قطبی کردن جامعه است که با هوشیاری و رهبری فرزانه و مقتدر موفق به این کار نشده است.

احمد هژبری افزود: این جریان با پیش کشیدن بحث شورای رهبری ولایت را نشانه رفته است و دشمن به این نتیجه رسیده است که مهمترین عامل خنثی کننده فتنه ها در ایران رهبری و ولایت مطلقه فقیه در این کشور است لذا با هجمه های گوناگون مثل نفوذ در مجلس خبرگان درصدد تضعیف شورای نگهبان، بسیج و نیروهای ارزشی و انقلابی است.

هژبری گفت: این جریان دیپلماسی عزت را بجای دیپلماسی ذلت تبدیل کرده است و با بحث نیروهای خشونت طلب و افراطی در جهت تضعیف دین مردم و فتنه این جریان نفوذ است.

 این آزاده سرافراز در ادامه تاکید کرد که امروز ایران به عنوان یکی از قدرتهای جهان است که با حاکمیت دینی و با رهبری مقتدر و ولایت مدار است و دشمن درصدد برداشتن ولایت در این جامعه است و امروز سکان دار این انقلاب شخصی است بی نظیر.

در پایان هژبری به سولات کارکنان پاسخ داد.

 

ارسال نظرات