خبرهای داغ:

جنگ امروز از ۸ سال دفاع مقدس ظریف تر و خطرناکتر است

فرمانده سپاه استان قم گفت: همان سازمانی که با مدیریت حضرت امام(ره) در میدان جنگ با استکبار با سربلندی عبور کرد و سکوی پرشی برای معرفی قدرت اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام شد و الگوی همه مستضعفان قرار گرفت امروز موظف به حضور در میدان جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۷۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی در دیدار حلقه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان قم با تولیت آستان مقدس که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری در سال 1390، به مناسبت روز پاسدار، در جمع پاسداران و بسیجیان توصیه کردند که سپاه را از لحاظ معنویت و بصیرت، حفظ کرده و آن را ارتقا دهند.

وی افزود: دلیل این سخن رهبری اسن است که جنگی که امروز متوجه انقلاب است، از جنگ 8 ساله ظریف تر وخطرناکتر می باشد. همان سازمانی که با مدیرت حضرت امام(ره) در میدان جنگ با استکبار با سربلندی عبور کرد و سکوی پرشی برای معرفی قدرت اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام شد و الگوی همه مستضعفان قرار گرفت امروز موظف به حضور در میدان جنگ نرم است.

سردار احمدی با اشاره به برخی گزارشات رسیده از افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: گزارشات هشدار دهنده ای در بروز ناهنجاری ها در بنیان خانواده ها وجود دارد که نشان از موفقیت دشمن در چنین عرصه ای است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام امیرزاده، سرپرست تعلیم و تربیت سپاه قم در ارائه گزارشی از شجره طیبه صالحین استان قم گفت: از زمان شکل گیری این نهاد، انتخاب سرمربیان در حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان انجام شد.

وی ادامه داد: برگزاری 350 نشست عاشقان ولایت با موضوع تربیتی و بصیرتی ویژه مربیان، سر گروه ها و فرماندگان پایگاه ها، برگزاری اردوی حلقه سرگروه های شجره طیبه صالحین، دیدار با مراجع تقلید، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های مختلف، انتشار نشریه الکترونیکی شجره طیبه و برگزاری ویژه برنامه حفظ سوره یاسین از جمله این برنامه ها می باشد.

حجت الاسلام امیرزاده خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، برگزاری اردوی حلقه مربیان با سرمربیان در مشهد مقدس، اردوی حلقه سرمربیان ویژه راهیان نور و اعزام حلقه سرمربیان با خانواده به مشهد مقدس از دیگر برنامه ها می باشد.

خاطرنشان می شود در این دیدار حجت الاسلام واشیان، مسئول کارگروه معرفتی و حجت الاسلام ولی زاده، مسئول کارگروه بصیرتی گزارشی از روند کارهای اجرای ارائه دادند.



ارسال نظرات