مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد
کارگاه توجیهی آموزشی حوزه های مقاومت و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۷۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: کارگاه توجیهی آموزشی حوزه های مقاومت و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان بهاباد با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت و فرمانده حوزه شهید محلاتی و کلیه اعضای شورای پایگاههای ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.

حجت الاسلام سعید علی آبادی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این کارگاه گفت:  در جنگ نرم امروز، دشمن با سلاح و توپ و تانک به میدان مقابله نیامده و سلاح او تلویزیون، تلفن همراه و رایانه است که با این ابزار به شبیخون فرهنگی جامعه ما می‌پردازد.

وی بیان کرد: نسل نوجوان و جوان ما امروز مورد تهاجم خاموش دشمنان هستند و انواع و اقسام جذاب‌های رسانه‌ای و سمعی بصیری برای به انحراف کشیدن آن‌ها توسط ماهواره و سایر ابزار فرهنگی فراهم شده است

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بسیج در کلام امام و رهبری بزرگوار انقلاب خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون یکی از ارکان تثبیت نظام و مدافع ارزش‌های الهی انسانی بوده است و امروز نقش اثرگذارتری در جامعه و بین‌الملل ایفا می‌کند.

حجت الاسلام سعید علی آبادی با بیان اینکه باید با بصیرت دوست و دشمن را شناخت و در مسیر حق حرکت کرد، گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند تا بصیرت را از جامعه ما بگیرند و تلاش دارند وحدت و انسجام ملی را دچار انحراف کنند و امام خامنه‌ای با این بصیرت امسال را سال همدلی و هم‌زبانی نام نهاده و این دوراندیشی ایشان امروز نمایان است.

وی عنوان کرد: باید بسیجیان ما به عنوان بازوی ولایت در ترویج گفتمان رهبری در جامعه تلاش و با روشنگری همراه با بصیرت و شناخت جامعه را از توطئه‌ها و خطرات نقشه‌های دشمنان آگاه کنند.

در ادامه این نشست سروان پاسدار محمد مهدی دهقان جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هم در سخنانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به شرح وظایف اعضای شورای پایگاهها پرداخت

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماموریت و نقش سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت:ماموریت سپاه و بسیج دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ دستاوردها و ارزش های والا و مقدس آن است.

دهقان  در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی ها به جنگ نرم دشمن اعتقادی ندارند و اگر اعتقادی به جنگ نرم نداشته باشیم سناریوی مقابله با آن را نمی توانیم  طراحی  کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد با اشاره به نقش بسیج در مقابله  با جنگ نرم دشمن  گفت:بسیج با پتانسیل و ظرفیت های فراوانی که دارد خط مقدم مقابله با جنگ دشمن به شمار می‌رود.

وی  رویکرد امروز پایگاههای بسیج  را  فرهنگی دانست و گفت: پایگاههای بسیج باید تقویت  و کیفی سازی حلقه های صالحین  خود را در مقابل تهدیدات فرهنگی و نرم دشمن بیمه  کند.

در این کارگاه آموزشی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ها با شرح وظایف خود آشنا شدند در پایان از هر کدا م از دوره ها آزمون هم گرفته شد.

ارسال نظرات