جلسه شورای قشر بسیج مداحان استان در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۴۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج مداحان و دبیر شورای قشر بسیج مداحان باعرض خیر مقدم به پیاده روی اربعین امسال و حضور پرشور و میلیونی زائرین حسینی و افزایش حدود 20 درصدی اشاره کرد و گفت: بصیرت سیاسی زائرین مخصوصا مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عراق هر سال روبه افزایش است.

حجت الله کیانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تشییع باشکوه پیکر مطهر این عزیزان در استان فضای معنوی و عطر ایثار و فداکاری را در برای آحاد مردم به ارمغان آوردند .

وی در ادامه به اجلاس استانی مجمع قشر بسیج مداحان اشاره کرد و افزود:این اجلاس در تاریخ 2/10/94 با حضور گسترده اعضاء و شورای نواحی برگزار می شود.

در ادامه پس ازتبادل نظر ، اعضاء شورای قشر بسیج مداحان به ارائه نظرات خود پیرامون موارد ذکر شده پرداختند. در پایان نائب رئیس شورا مداحان استان باعرض خیر مقدم درخصوص جلسات خانه مداحان استان ،مربیان تربیت نوگلان حسینی ، همکاری با ادارات و نیز اطلاع رسانی برگزاری کلاسهای آموزشی به ایرادسخن پرداخت.

حمید رضا توسلی گفت: جلسات خانه مداحان استان از اوایل امسال بصورت منظم تشکیل و با اتفاق نظر اعضا قرار شد بصورت ماهیانه با عزیران مداح در مرکز استان و نیز در سایر شهرستانها برگزار شود.

رابط خانه مداحان استان افزود: جلسات آموزشی خانه مداحان استان روزهای سه شنبه اول هر ماه با حضور مداحان عزیز برگزارمی شود،دراین جلسات پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و خیر مقدم گویی ابتدا چند نفر از مداحان به مناسبت ایام به مداحی می پردازند وسپس کلاس آموزشی روضه‌خوانی،‌ شناخت نغمه‌های مداحی، شعر شناسی،مقتل شناسی و تاریخ اسلام برگزار می شود.

 












ارسال نظرات