فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای شاهرود خبر داد؛
فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای شاهرود گفت: طرح های بشقاب ناشور و ازدواج آسان پايگاه بسيج مساجد و محلات شاهرود اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۶۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر نوری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تقدیر از دو طرح در جشنواره ابتکارات و نوآوری های بسیج استان سمنان اظهار کرد: دو طرح بشقاب های ناشور و ازدواج آسان پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در جشنواره ابتکارات و نوآوری های بسیج حائز رتبه برتر شد.

وی افزود: این دو طرح در قالب برنامه فرهنگی تئاتر به همت حلقه های صالحین پایگاه در سطح مسجد و محله اجرا شده و مورد استقبال بسیجیان و عموم مردم قرار گرفته است.

نوری خاطر نشان کرد: طرح بشقاب های ناشور در خصوص ماهواره و آسیب های اجتماعی و فضای مجازی اجرا می شود و طرح ازدواج آسان نیز در خصوص موضوع ازدواج و در قالبی کمدی و موضوع پیوند مسجد و صالحین و خانواده ها اجرا می شود.

وی تصریح کرد: محوریت این دو طرح با حلقه های صالحین است و با توجه به اثرگذاری برنامه های فرهنگی و ابزار فرهنگی ما تلاش کرده ایم با تئاتر این دو موضوع مهم را به تماشاگران تفهیم نماییم.

فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای شاهرود عنوان کرد: علاوه بر این دو طرح 11 طرح دیگر نیز به این جشنواره ارائه شده که برخی از آنها در جشنواره کشوری حاضر خواهند بود.

وی جنگ نرم در قالب فرهنگ را امروز مهمترین دغدغه کشور دانست و بیان کرد: رهبری نیز این دغدغه را عنوان کرده اند و بسیج با توجه به اینکه گوش به فرمان ولایت است باید در این راستا حرکت کند و طرح هایی که ما در پایگاه اجرا می کنیم تلاش داریم در راستای منویات رهبر انقلاب و اثرگذار برای جامعه و به خصوص نسل جوان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها