خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با بيان اينكه آمريكايي ها عزت ما را نمي خواهند و چشم ديدن رشد و تعالي و پيشرفت جمهوري اسلامي را ندارند،‌گفت: اين دشمني ها و بدخواهي ها از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا هميشه ادامه خواهد داشت چرا كه نبرد ميان حق و باطل را پاياني نيست.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۲۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان گفت: استكبار جهاني در رأس آن آمريكا همواره از رشد و تعالي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف عصباني بوده است؛‌بنابراين در صدد نفوذ به داخل ميهن اسلامي و عملياتي كردن نقشه هاي شوم خود بر عليه ملت بزرگ ايران اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي افزود:‌ در سال 88 در موضوع انتخابات ديديم كه بعضي از آدم هاي دنيا طلب و جاه طلب كه در مقابل آراء مردم ايستادند و اين شد بهانه اي به دست آمريكا كه با پشتيباني از آنها و با توجه به ساده انديشي بعضي از مسئولان و بغض و كينه افرادي كه از پشت كردن مردم به آنها ناراحت بودند،‌ فتنه 88 شكل گرفت كه مدت 8 ماه نظام جمهوري اسلامي درگير اغتشاش اين افراد خائن به نظام و انقلاب كرده بود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با اشاره به هوشياري و بصيرت اظهار داشت: مردم وفادار به نظام اسلامي براي مقابله با اين فتنه آمريكايي بار ديگر در صفوف به هم پيوسته و متحد حضور يافته و حماسه اي به نام 9 دي را خلق كردند و در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي به ثبت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمين قندهاري افزود: ملت ايران به همه بدخواهان نظام بار ديگر نشان دادند هرگز دست از آرمان ها و ارزشهاي نظام برنخواهند داشت و لحظه اي بي حرمتي به مقدسات را تاب نمي آورند و برابر فتنه و فتنه گر با صلابت چون كوه مي ايستند.

وي با بيان اينكه آمريكايي ها عزت ما را نمي خواهند و چشم ديدن رشد و تعالي و پيشرفت جمهوري اسلامي را ندارند،‌گفت: اين دشمني ها و بدخواهي ها از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا هميشه ادامه خواهد داشت چرا كه نبرد ميان حق و باطل را پاياني نيست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها