مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از حماسه نهم دیماه به عنوان روز بصیرت و میثاق نام برد و گفت: مردم نقش‌آفرین اصلی حماسه‌های تاریخی ایران بوده اند.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۲۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی عصر دیروز در جلسه توجیهی برنامه‌های نهم دیماه و یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: در نهم دیماه مردم در حمایت از ولایت فقیه نقش خود را به خوبی ایفا کردند و نشان دادند که همواره پشتیبان و همراه رهبر و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در واقع انقلابی مردمی است و هر زمان که مردم احساس کنند خطری نظام را تهدید می‌کنند بی‌شک در صحنه حاضر خواهند شد.

وی از حماسه نهم دیماه به عنوان روز بصیرت و میثاق نام برد و خاطرنشان کرد: هر برنامه‌ای که مردمی‌تر بوده ماندگاری و اثربخشی بیشتری داشته است بنابراین برای گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دیماه نیز باید از حضور مردم بهره برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اضافه کرد: به یاد داشته باشیم که اعضای اصلی نقش‌آفرینی حماسه‌های تاریخی ایران چه در دوران جنگ تحمیلی، چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در نهم دیماه شهدا و خانواده شهدا بوده‌اند و باید همیشه قدردان آنها باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کمیته دانشجویی ستاد برگزاری نهم دیماه به عهده جهاد دانشگاهی استان است، افزود: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای نیز در این راستا صورت گرفته و دانشجویان را در این برنامه‌ها مشارکت خواهیم داد.

حمیدرضا مجردی اضافه کرد: سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم مراسم و برنامه‌های در شان و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران در استان برگزار کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی به اجرای برنامه‌ای مشترک با حضور همه اعضای کمیته دانشجویی ستاد برنامه‌ریزی نهم دیماه اشاره کرد و گفت: تلاش میشود این برنامه با کیفیت هرچه بهتر برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کمیته مساجد برای مشارکت در برنامه‌های نهم دیماه عنوان کرد: به هیئت امنای مساجد ابلاغ شده تا فضای مساجد برای مردمی اداره شدن برنامه‌های نهم دیماه و برنامه‌های ایام دهه فجر مهیا شود.

سلمان روحی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما از مساجد آغاز شد و اگر پویایی و حرکتی در این انقلاب وجود دارد به برکت وجود مساجد و حضور مردم در این مکان مقدس است و حرکت‌های مردمی باید به مساجد هدایت شوند.

ارسال نظرات