نخستین یادواره شهدای والامقام محله دانش آباد اردبیل:
به مناسبت گرامیداشت شام غریبان شهادت امام حسن عسگری(ع)، نخستین یادواره شهدای والامقام محله دانش آباد اردبیل در مسجد امام حسین (ع) این محله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۳۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت شام غریبان شهادت امام حسن عسگری(ع)، نخستین یادواره شهدای والامقام محله دانش آباد اردبیل شب گذشته در مسجد امام حسین (ع) این محله برگزار شد.

در این یادواره که با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل، مهمانانی از جمهوری آذربایجان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، جمعی از مسئولیت استانی و جمعی از اهالی این محله ترتیب یافته بود، سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: این شهدا بودند که احساس تکلیف نمودندو به ندای رهبر زمان خود لبیک گفته و با نثار جان خود انقلاب ما را بیمه نمودند.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون و مدیون خون شهدا دانست و افزود: هر ملتی که بهره ای از فرهنگ ایثار و شهادت در آن نباشد نمی تواند موجودیت خود را حفظ نماید و برگزاری این یادواره ها باعث می شود تا ما با شهدای خود عهد و پیمان ببندیم و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

اجرای تواشیح، پخش کلیپ و مداحی از دیگر بخش ها ی اجرا شده در این یادواره بود.

ارسال نظرات