کاپ قهرمانی مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اقتدار کامل به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود رسید.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۳۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ در پایان مسابقات مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنانتیم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست با اقتدار و بدون شکست حتی در یک ست ، بر سه رقیب دیگر پیروز گشته و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در روز دوم مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که با حضور 4 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی شهرهای گرمسار ، شاهرود ، سمنان و دامغان همراه بود تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود توانست با نتیجه 2 بر صفر دامغان و سمنان را شکست دهد و به این مقام دست یابد.

در این رقابتها گرمسار توانست 2 بر صفر سمنان را از پیش رو بردارد و همچنین رقابت دامغان با گرمسار نیز با نتیجه 2 بر صفر به نفع دامغان به پایان رسید.

در این رقابتها تیم دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان نایب قهرمان شد و گرمسار نیز مقام سوم را آن خود کرد ضمن اینکه کاپ اخلاق نیز به واحد دانشگاهی سمنان رسید.

اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را فریبا حیدری ، اعظم احمدی ، مرضیه عرب عامری ، نفیسه عرب عامری ، مریم دامغانی ، پریسا محمودی ، سکینه مرادی ، مونا امیری ، فرزانه رستمی ، مهسا مظهری ، پریماه یونسیان و هانیه نجفی به مربی گری مریم یاری تشکیل می دادند.

عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات نیز به مریم دامغانی از اعضای تیم شاهرود رسید.

در این مسابقات تیمهای شرکت کننده در مجموعه ورزشی تختی شاهرود به شکل دوره ای در طی دور روز با هم بازی کردند . قهرمان مسابقات به رقابتهای کشوری اعزام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها