خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مقاومت ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: بسترهای لازم برای سازماندهی مردم در زمان وقوع بحران فراهم است و می‌توان از ظرفیت خیران، معتمدان و خود مردم در زمان بحران بهره گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۴۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری  بسیج از آبیک، حمزه برین در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تعیین نقاط مشخص برای خدمات متوازن به مردم شهرستان آبیک در زمان بحران ضروری است که این توازن باید از ورودی تا خروجی شهرستان باشد.

وی افزود: سالن‌های 9 دی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک برای ارائه خدمات به مردم در زمان بحران و بلایای طبیعی تعیین شده است.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: بسترهای لازم برای سازماندهی مردم در زمان وقوع بحران فراهم است و می‌توان از ظرفیت خیران، معتمدان و خود مردم در زمان بحران بهره گرفت.

برین با بیان اینکه مردم در عرصه‌های مختلف همواره در کنار مسئولان و در مواردی حتی جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند، اذعان کرد: مسئولان می‌توانند از ظرفیت مدارس، مساجد و پایگاه‌های بسیج در مواقع بحرانی به نحو احسن استفاده کنند.

علیرضا اینانلو نیز در این جلسه عنوان کرد: اگر مخاطراتی طبیعی منجر به خسارت جانی و مالی شود، بلا محسوب می‌شود.

وی افزود: در دنیا 43 مورد بلایایی طبیعی شناسایی شده که 40 مورد آن در کشور ما رخ داده و خسارت جانی و مالی وارد کرده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان آبیک تصریح کرد: آمادگی مردم و مسئولان در مقابله با حوادث و بلایایی طبیعی می‌تواند در کاهش خسارات طبیعی نقش بسزایی ایفا کند.

اینانلو ادامه داد: مدارس روستاها و دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه سوره برای ارائه خدمات در زمان بحران آماده ارائه خدمات به مردم و در راه ماندگان برف و کولاک هستند.

این مسئول با اشاره به تحویل مدرسه احداثی از سوی آستان قدس رضوی آموزش و پرورش شهرستان آبیک تشریح کرد: این مدرسه از امکانات اولیه برای ارائه خدمات به مردم برخوردار است، ولی دچار خسارت شده و نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها