معاون اجرایی فرودگاه‌های اردبیل:

ساماندهی و تجهیز فرودگاه های اردبیل و پارس آباد

ساماندهی مشکلات فرودگاه‌های اردبیل و تأمین ایمنی پروازها با جدیت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز برنامه‌های مثبتی برای ساماندهی فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد اعمال شده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۷۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی قصابی، معاون اجرایی فرودگاه‌های اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در 8 ماه امسال یک هزار و 170 پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان اردبیل انجام شده که بر اساس این پروازها 146 هزار مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه‌های اردبیل جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سیستم آی ال اس برای تسهیل نشست و برخاست در اردبیل آماده بهره‌برداری است، گفت: برای نصب این سیستم در فرودگاه اردبیل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که در آینده نزدیک این سیستم در فرودگاه اردبیل نصب می‌شود.

معاون اجرایی فرودگاه‌های اردبیل بیان کرد: دستگاه روشنایی باند فرودگاه اردبیل نیز از کشور فرانسه خریداری شده که برای تأمین این دستگاه، 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و به زودی این دستگاه روشنایی در باند فرودگاه اردبیل نصب می‌شود.

قصابی تصریح کرد: تقویت باند فرودگاه پارس‌آباد نیز یکی از اولویت‌های اساسی است که در این راستا برای تقویت باند این فرودگاه نیز 3 هزار تن قیر تأمین شده و به زودی باند فرودگاه پارس‌آباد ساماندهی می‌شود.

وی افزود: ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل نیز در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون برای راه‌اندازی این ترمینال در فرودگاه اردبیل 18 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اجرایی فرودگاه‌های اردبیل گفت: ساماندهی مشکلات فرودگاه‌های اردبیل و تأمین ایمنی پروازها با جدیت پیگیری می‌شود و تاکنون نیز برنامه‌های مثبتی برای ساماندهی فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد اعمال شده است.

ارسال نظرات