شرکت کشت و صنعت پارس آباد مغان در 10 سال گذشته به دلیل عدم سرمایه‌گذاری شاهد پس‌روی دام‌ها در تولیدمثل و تولید فرآورده‌های دامی بود که با سرمایه‌گذاری کلان در این بخش در راستای سودآوری بیشتر و جبران کمبودهای سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۹۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اروجعلی محمدی، مدیرعامل کشت و صنعت مغان در جریان بازدید از بخش‌های کشت و صنعت مغان اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان دامپروری است که در این راستا اختصاص 12 میلیارد تومان برای بازسازی بخش دامپروری می‌تواند سبب رشد و توسعه بخش دامپروری کشت و صنعت مغان شود.

وی با اشاره به عدم سرمایه گذاری در 10 ساله گذشته بیان کرد: شرکت کشت و صنعت پارس آباد مغان در 10 سال گذشته به دلیل عدم سرمایه‌گذاری شاهد پس‌روی دام‌ها در تولیدمثل و تولید فرآورده‌های دامی بود که با سرمایه‌گذاری کلان در این بخش در راستای سودآوری بیشتر و جبران کمبودهای سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل کشت و صنعت مغان تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در بخش دامپروری، ظرف مدت 1.5 نیم سال شاهد 30 الی 40 میلیارد تومان سودآوری در این بخش می‌شویم که می‌توانیم با صرف این هزینه در بخش‌های اجرای آبیاری تحت فشار، مکانیزاسیون ماشین‌آلات کشاورزی و استفاده از تکنولوژی‌های روز در کشت و صنعت مغان شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.

محمدی با اشاره به ایستگاه ششم شرکت کشت و صنعت مغان افزود: در صدد هستیم گله‌ها را بعد از پالایش کردن به ایستگاه ششم انتقال دهیم که این ایستگاه مسقف بوده و تمام استانداردهای روز در طراحی آن به کار گرفته شده و بهداشت و ایمنی دام‌ها در آن رعایت شده که مصمم هستیم تا سال 95 سرمایه‌گذاری 16 میلیارد تومانی را در این ایستگاه هزینه کنیم.

مدیرعامل کشت و صنعت مغان گفت: متأسفانه شرکت کشت و صنعت مغان به عنوان بزرگترین کشت و صنعت مطرح در خاورمیانه هنوز به روش سنتی برای دامپروری غذا تهیه می‌کند که امید می‌رود با سرمایه‌گذاری‌های اخیر شاهد استفاده از تکنولوژی‌های جهانی و توسعه تولیدات کشت و صنعت مغان باشیم.

ارسال نظرات