در شرایطی که دانشگاه‌ها بودجه حداقلی برای برگزاری مراسمات فرهنگی،سیاسی،تشکیلاتی را ندارند،عوامل برگزار کننده اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد،200 میلیون کارت هدیه دریافت میکنند!
کد خبر: ۸۶۰۹۷۴۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ نامه‌ای با موضوع درخواست دستور پرداخت هزینه کارت‌های هدیه تقدیر از عوامل برگزار کننده اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد به دست خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، رسیده است که این رسانه دانشجویی ضمن ابراز امیدواری از عدم اعتبار این نامه، متن و تصویر آن را در ادامه برای مخاطبین گرامی منتشر می‌کند:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قدمیاری

مدیرکل محترم تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه (آزاد)

سلام علیکم

احتراما حسب الامر جنابعالی مبلغ 2.000.000.000 ریال کارت هدیه به منظور تقدیر از عوامل برگزارکننده اردوی سراسری تشکل‌های دانشجویی 190.000.000 ریال کارت هدیه برگزاری مراسم‌ها خریداری گردید و همچنین 150.000.000 ریال بابت اجرای موسیقی زنده توسط گروه روزبه به خوانندگی روزبه نعمت الهی به همراهی ارکستر و تیم اجرایی مربوطه جهت اردوی سراسری تشکل‌ها پرداخت گردید. لطفا تایید فرمایید.

با تشکر

خلیلی پور

در ادامه نیز تصویر این نامه را می‌بینید:

این در حالی است که حتی دفاتر فرهنگی دانشجویی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد برای برگزاری کوچکترین فعالیت در سطح دانشگاه، اعم از برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌ها و مراسمات دانشجویی، چاپ نشریات و... با محدودیت شدید بودجه مواجهند.

در صورتی که نامه فوق معتبر باشد، نشان دهنده بروز فاجعه‌ی بزرگ در دبیرخانه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد است؛ جایی که هدف ایجادش توجه به اصل وظایف جنبش دانشجویی اعم از عدالتخواهی، پیشروی به سوی دانشگاه اسلامی و ... است، متولی فساد می‌شود.

هزینه 15 میلیون تومانی برای اجرای زنده گروه ارکستر و خواننده در دانشگاه نیز جفایی است مضاعف، هم در حق تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد و هم در حق پسوند اسلامی که دانشگاه آزاد اسلامی یدک می‌کشد.

لازم به ذکر است که «خبرنامه دانشویان ایران»؛ ضمن امیدواری از ساقط بودن نامه فوق از اعتبار، آماده انتشار هرگونه پاسخ، جوابیه یا تکذیبیه از سوی مسئولین محترم دانشگاه آزاد خصوصا دبیرخانه تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه است.

منبع:خبرنامه دانشجویان
ارسال نظرات