سومین روز از موعد ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم در حالی آغاز شد که چهره های جدید در شهر اردبیل و پارس آباد ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۷۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سومین روز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که صدیف بدری شهردار سابق اردبیل با حضور در ستاد انتخاباتی فرمانداری اردبیل داوطلبی خود را برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی علنی کرد و به صورت رسمی با ارائه مدارک ثبت نام کرد.

بدری پیش از این در سمت مدیرکل نوسازی و تجهیز مدرس استان اردبیل، راه و شهرسازی استان اردبیل و شهردار مرکز استان اردبیل فعالیت‌های داشته است.

بدری هنگام ثبت نام خود را گزینه مستقل انتخابات مجلس دهم معرفی کرد و گفت: به دور از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی تنها برای عمران و آبادانی شهر و دیارم و خدمت صادقانه به مردم پا در عرصه انتخابات گذاشتم.

صدیف بدری کاندیدای مستقل انتخابات مجلس دهم با همراهی تعدادی از رجال شهر همچون دکتر جلایی، میر نادر رئیسی، خدنگی و خدابنده‌لو در ستاد انتخابات اردبیل حاضر شد و ثبت نام کرد.

* نکته قابل توجه در حضور این داوطلب مجلس همراهی همسرش بود که بدری به صراحت گفت: پشت هر مرد موفق یک زن شایسته است.

* بدری در پاسخ به سئوالات خبرنگاران نیز برنامه عملیاتی خود را برای حضور در مجلس رفع موانع اشتغال و تولید در سطح کشور و استان اردبیل با استفاده از ظرفیت جوانان اعلام کرد.

* فرهاد رحیمی سکاک یک معلول نیز در حمایت از حق و حقوق معلولان برای ثبت نام به ستاد انتخاباتی اردبیل مراجعه کرد و وی نیز خود را چهره مستقل معرفی کرد که در عرصه انتخابات آمده تا از حق و حقوق جامعه معلولان دفاع کند.

* از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز محمد نوتاش کارمند و روابط عمومی نوسازی و تجهیز مدارس به عنوان داوطلب برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

ارسال نظرات