خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عجب شیر در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: شهدای مدافع حرم، پایبندی خود را به ارزشهای عاشورا نشان دادند.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۸۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، صالح رحمتی افزود: شهدای مدافع حرم با تبعیت از سیره و روش امام حسین(ع) برای دفاع از اسلام و ارزش های دینی از بهترین سرمایه های خود گذشته و به صورت عملی پایبندی خود را نشان دادند.

وي با بیان اینکه برخی تصور می کنند شهدا پس از شهادت از میان مردم می روند، اظهار كرد: بر اساس آيات قرآن کریم، شهدای زنده اند و در پیشگاه خداوند متعال روزی می خورند.

رحمتی ادامه داد: گروه های تروریستی همچون داعش که از گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در نقاط مختلف جهان هراس دارند، تلاش می کنند با استفاده از تجهیزات و امکانات کشورهای غربی و حمایت های مادی سران مزدور عربی، اعتقادات و باورهای شیعیان را سست کرده و در میان امت اسلامی تفرقه بياندازند ولي انسان هایی همچون شهدای مدافع حرم، همه این توطئه ها را خنثی کرده اند.

فرمانده سپاه عجب شیر، شهدای مدافع حرم را الگوهای کم نظیری برای نوجوانان و آینده سازان کشور دانست و بیان کرد: بیشتر شهدای مدافع حرم جوانان کم سن و سالی هستند که با وجود سن پایین، مرتبه های معرفتی را به خوبی طی کرده و در تاریخ ماندگار شدند.

وی تأکید کرد: نوجوانان و جوانان کشور باید توجه داشته باشند که دشمن دوست ندارد این شهدا به عنوان اسطوره در ذهن و یاد ملت ایران باقی بمانند به همین علت میلیاردها دلار هزینه می کنند تا الگوهای غربی را جایگزین الگوهای ناب اسلامی و دینی کند.

صالح رحمتی تصريح كرد: غرب به سرکردگی امریکا و اسرائیل تصور می کرد می تواند کشورهای مقاومت همچون لبنان، سوریه و عراق را با تشکیل گروه تروریستی از بین برده و زمینه تشکیل حکومتی دست نشانده را فراهم کند ولي ایثارگری ها مردم این کشورها در کنار شجاعت مسئولان آن ها، راه را بر دشمن سخت و دشوار کرد به طوریکه هر روز اخبار جدیدی از شکست های سنگین داعش در این کشورها به گوش می رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها