مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

هدف دشمن اشخاص گرایی به جای معیار گرایی است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در نشست هم اندیشی سالیانه شورای بسیج اساتید اين شهرستان،‌ هدف اصلی دشمن را دنبال کردن اشخاص گرایی به جای معیار گرایی دانست و گفت: مصلحت گرایی نیز جای حق گرایی را گرفته، در حالی که بايد به دنبال حق و حقیقت گام برداشت و مصلحت در هر جایی جوابگو نيست.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۸۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن امیرنژاد باتاكيد به اينكه بايد بیشتر تمرکز روی معیار باشد نه اشخاص، اذعان كرد: در عمل دچار ضعف هستیم.

وي به بیان اهمیت موضوع بصیرت در بین مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: ایمان به منزله موتور و بصیرت به عنوان قطب نما است و نابینا کسی است که بصیرت ندارد.

حجت الاسلام اميرتژاد بصیرت را تنها عامل برون رفت از فتنه ها عنوان و بيان كرد: اساتيد در دانشگاه ها باید بیداری کامل داشته باشند چراكه هدف اصلی دشمنان، گرفتن بصیرت و بیداری اسلامی از ملت به خصوص جوانان است.

نشست هم اندیشی سالیانه شورای بسیج استادان ميانه با حضور جمعی از اساتيد دانشگاه های پیام نور، آزاد اسلامی، عین القضات، دانشکده فنی و مهندسی و تنی چند از طلاب در سالن اجلاس شهید آیت اله حامدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار