لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

پیروزی با طعم انتقام؛شهرداری اراک از سد همنام گرگانی خود گذشت

در چارچوب هفته چهارم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر دیروز دو تیم همنام شهرداری اراک و گرگان در سالن2500 نفری شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۴۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حواشی ایجاد شده در مسابقه دور اول بین تیم های شهرداری اراک و شهرداری گرگان که در نهایت منجر به شکست تیم شهرداری اراک شد موجب شده بود هواداران اراکی برای حمایت از تیم شهرشان بسیار پرشورتر از سایر دیدارها، در سالن محل برگزاری مسابقه حاضر شوند.

اتفاقات کوارتر اول بازی به نفع تیم شهرداری اراک رقم نخورد و این تیم با نتیجه 20 بر 14 این کوارتر را به شهرداری گرگان واگذار کرد

در آغاز کوارتر دوم چهره ای متفاوت از تیم شهرداری اراک توسط بازیکنان این تیم به نمایش گذاشته شد و تیم شهرداری اراک موفق شد در پایان کوارتر دوم با نتیجه 35 بر 28 مقابل شهرداری گرگان پیروز شود.

در کوارتر سوم این دیدار یاران محمد کسایی پور موفق شدند با نتیجه 55 بر 53 برابر حریف گرگانی خود به برتری دست پیدا کنند اما اوج حساسیت این دیدار در شروع کوارتر چهارم رقم خورد جایی که تیم شهرداری گرگان با چند امتیاز اختلاف از تیم شهرداری اراک پیشی گرفته بود.

یاران تیم شهرداری اراک با پرتاب های موفق سه امتیازی خود به بازی برگشتند و در حالی که تنها دوازده ثانیه به انتهای مسابقه زمان باقی مانده بود با سه امتیاز برتری در حال ثبت پیروزی دیگری به نام تیم شهرداری اراک بوند اما پرتاب سه امتیازی موفق رایان ریچارد بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان سالن را در سکوتی عمیق فرو برد و دو تیم را در عدد 75 به تساوی کشاند تا برنده این دیدار در وقت های اضافه تعیین شود.

پنج دقیقه زمان اضافی بازی با فول گل زونکو بوژان و کسب سه امتیاز برای تیم شهرداری اراک آغاز شد این برتری تا آخرین ثانیه های اتمام بازی ادامه داشت و در نهایت تیم شهرداری اراک موفق شد با نتیجه 93 بر 90 برابر حریف گرگانی خود به برتری برسد تا ضمن ثبت ششمین پیروزی متوالی خود با کسب 22 امتیاز با یک پله صعود در مکان سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

در دیگر بازی ها تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد در ماهشهر با پیروزی 91 بر67 مقابل پالایش نفت آبادان صدر نشینی خود را تثبیت کرد. تیم شیمیدر تهران موفق شد با حساب 58 بر 51 نیروی زمینی را شکست دهد. دانشگاه آزاد اسلامی تهران مقابل شهرداری تبریز به برتری 70 بر 51 رسید و در آخرین بازی ثامن مشهد با حساب 64 بر 62 مقابل آینده سازان میهن اصفهان پیروز شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در پنجمین دیدار دور دوم این مسابقات پنج شنبه سوم دی ماه در مشهد به مصاف تیم ثامن خواهد رفت.

خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی
ارسال نظرات
آخرین اخبار