خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ و هادی سیاسی خواهران طلبه به همت بسیج طلاب خواهران استان قم وابسته به تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۳۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ و هادی سیاسی خواهران طلبه به همت بسیج طلاب خواهران استان قم وابسته به تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) در مجتمع معصومیه قم برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین یار محمدی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در این مراسم ضمن برشمردن بایدها و نبایدهایی که هادیان سیاسی باید مراعات نمایند، حرکت در خط مستقیم ولایت فقیه وعدم انحراف به سوی چپ یا راست را از ویژگی‌های مورد تاکید هادیان سیاسی بسیج قلمداد کرد.
شایان ذکر است این دوره آموزشی با محورهای موضوعی 1-ازاهمیت و ضرورت شناخت و مطالعه گفتمان مکتب امام خمینی 2 - اصول و شاخص‌های گفتمان امام خمینی ره 3-آسیب شناسی تحریف مکتب و گفتمان امام خمینی (ره) و با حضور 60 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه قم برگزار می شود.
خاطر نشان می شود در این دوره آموزشی که تا اردیبهشت سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد، طلاب خواهر ضمن بهره‌مندی از اساتید مجرب، با شرکت در کارگروه‌های تخصصی نتایج مطالعات و تحقیقات خود را مورد تبادل نظر و تجزیه و تحلیل قرار می دهند.


ارسال نظرات