برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت مائده سپاه شهرستان ازنا

یادواره شهدای پایگاه مقاومت مائده حوزه فاطمه الزهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج ازنا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۶۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ خاوریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا در یادواره شهدای پایگاه مقاومت مائده حوزه فاطمه الزهرا(س) ) ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که باحضور مسئولین شهرستانی و بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا(س) در سالن کانون آفرینش برگزار شد گفت: هدف از برپایی این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ روحیه ایثار و ازخود گذشتگی در سطح مردم و جامعه است و الگو گرفتن از سیره و روش شهدا است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری در راس سیره شهداست و این موضوع در وصیت نامه شهدا به وضوح مشهود است افزود: باید با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مانع رشد فساد و گناه شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا گفت: ما باید این یادواره ها را برگزار کنیم زیرا نه تنها یاد شهدا را زنده می‌کند بلکه مرام شهدا را نیز در دلها زنده می کند.

حجت الاسلام اسماعیلی مدیر حوزه علمیه الیگودرز نیز در این مراسم گفت: شهادت پیراهنی است که اگر کسی می خواهد به این فیض نائل شود باید خود رابه اندازه این پیراهن رشد دهد و بزرگ کند .

وی افزود: در جبهه ها بر روی همگان باز نبود؛ اما شهدا مقام والایی داشتند و خود را برای این فیض بزرگ آماده کرده بودند.

مدیر حوزه علمیه الیگودرز به روایتی درباره شهید اشاره کرد و گفت: در روایت داریم وقتی حضرت مهدی(عج) تشریف بیاورند گنج های زمین نمایان می شوند و این گنج ها همان شهدا هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار