خبرهای داغ:
سرپرست دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: در پایان سومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شمار ثبت نام کنندگان در حوزه های انتخابیه این استان به 19 نفر رسید.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۹۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی جزندری با بیان اینکه از مجموع داوطلبان یک نفر زن و 18 نفر آنان مرد هستند، افزود: در نخستین روز از ثبت نام نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفت نفر، دومین روز پنج نفر و سومین روز هفت نفر در حوزه های انتخابیه این استان برای حضور در رقابت سیاسی این مجلس ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: این داوطلبان با حضور در مراکز حوزه انتخابیه استان و نیز با مراجعه به وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد برای نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند شش نفر، حوزه انتخابیه قاینات سه نفر، حوزه انتخابیه نهبندان شش نفر و برای حوزه انتخابیه فردوس چهار نفر ثبت نام کردند.

جواد هروی، محمد رضا مجیدی، محمد رضا صابریان و مراد هاشمزهی از جمله داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه و ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذر ماه جاری نیز آغاز شده است.

خراسان جنوبی با حدود 750 هزار نفر جمعیت، دارای چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها