این ضد انقلابهای به ظاهر در مسیر انقلاب ، که هنوز برای تجدید آرمان های فاسد و تامین مقاصد از دست رفته شان تلاش می کنند و از سال ۸۸ تاکنون ذره ای ندامت را در وجودشان زنده نکرده اند ، باید بدانند که عمر انقلاب و ریشه های مستحکم آن ، قدمتی بیش از سنگ اندازی های کودکانه های آنها دارد.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۹۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله " 

فتنه ی تاریخی ۸۸ ، توطئه ی نافرجامی بود که در ذهن همه ی ملت ما نقش ست، سران و عاملان و حامیان آن و آثار و پیامدهای آن هنوز در میان لایه های مختلف جامعه دیده می شوند کسانی که طعم تلخ یک شکست واقعی را تجربه کردند و افسوس که ناباوری این شکست بر انگیزش های درونی آنها به سمت تلاش های مجدد ، تاثیر نا سالم و نابه جا گذاشت و همین توهم های پیروزی و اهداف در سرشان ، عامل بیداری و هوشیاری مضاعفی برای مخالفان فتنه ای گشت که در بیان مقام معظم رهبری این فتنه حادثه ای غبار آلود بود که انسان نمی توانست دوست را از دشمن تشخیص دهد و در یابد که این فتنه از کجا تحریک می شود.
در چنین فضایی که مقام معظم رهبری بر این وصل تاکید داشته که فتنه ها را باید با « روشنگری» خاموش کرد، زیرا هر جا « روشنگری » باشد ، دست فتنه انگیز کوتاه می شود و تک تک ما که شاهد حوادث قبل و چنین و پس از فتنه ۸۸ بوده ایم ، وظیفه و رسالتی سنگین به دوش خواهیم داشت . جدا سازی خطوط اعتقادی و عملکردی و بینش های سیاسی ما و ابراز مقتدرانه آن در فضای جامعه ، می تواند امید و خیال خام فتنه گران را از تاثیر تلاشهای مکررشان نا امید سازد.

 

فته گران و حامیان وابسته ی به آن ها در آبی گل آلود ، بهتر به ماهی گیری پرداخته و عناصر سست عنصر و خالص نشده را به سرعت به تور حوادث سیاسی خود گیرانداخته و از وجود ضعف آنها به عنوان آمار قوت و قدرت خود بهره می گیرند. این ضد انقلابهای به ظاهر در مسیر انقلاب ، که هنوز برای تجدید آرمان های فاسد و تامین مقاصد از دست رفته شان تلاش می کنند و از سال ۸۸ تاکنون ذره ای ندامت را در وجودشان زنده نکرده اند ، باید بدانند که عمر انقلاب و ریشه های مستحکم آن ، قدمتی بیش از سنگ اندازی های کودکانه های آنها دارد.
بصیرت مسجم مردم در روز حماسه نه دی گوشه ای از موج بیداری مردم هوشیار ایران تحت ولایت مقام معظم رهبری بود و این قصه ی بیداری و بصیرت سر رشته ای درازی خواهد داشت که تمام مسیر فتنه گران را در همه ی زمان پوشش می دهد.
آرمان کرمان مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای روشنگری خاموش کننده فتنه ها برای ترسیم یک توده ی خالص از تمام مدیران و مسئولان می خواهد که با قدرت و بدون ذره ای تردید موضع خود را در قبال جریان فتنه روشن ساخته و تکلیف خود را هم از جهت خواص و برگزیده بودن و هم از جهت فرصت ایجاد شده برای واکاوی حقیقی اعتقاد و اندیشه ی خود و با درک حساسیت و موقعیت زمانی ، شعورشان را با تعیین تنها یک خط ، یک خط با آرمان حقیقی ، به نمایش بگذارند.
در شرایطی که سالها از جریان فتنه می گذرد و هیچ ابهامی از لحاظ شروع و پیشبردی و عملکرد و پیشبرد اهداف و سرانجام کار فتنه گران برای کسی وجود ندارد و از جهتی شاهد تلاش های بی وقفه ی حامیان و وابستگان آنها هستیم ، عملکرد محافظه کارانه  جایی نخواهد داشت و سکوت هم معنایی جز ترس نامفهوم ندارد.
سکوت در این روزها یعنی انتخاب گزینه ای که نه به حامیان فتنه کمک می کند، نه به مخالفان فتنه و نه حتی به خود صاحب سکوت، چرا که او را به تصور مصلحت اندیشی، همان تفکر سوخته ی اغلب تاریخ، تنها از مسر اصلی خارج می سازد و فرد را به تحیر و سرگردانی مبتلا می سازد. مصلحت اندیشی و سکوت دقیقاً همان جریانی است که در سر بزنگاه به تعیین مسیر حقیقی برای عده ای منتهی نشد و خیل عظیمی را از شرکت در قیام اما م حسین (ع) عقب راند و در نهایت وارستگان این خیل همان توابینین شدند که حتی شهادتشان هم جبران گر عدم حضورشان در اوج لحظه ی تاریخ نبود.
شاید امروز هم برای ما لحظه ی مهمی برای جدا سازی و شفافی از منش و فکر و عقیده و ایمان و راه باشد، جدا سازی راه از کسانی که سال ۸۸ فتنه ای به راه انداختند که اوج اهداف بلند مدتشان سراب نابودی انقلاب و ملت معتقد ایران بود، به نظر می رسد تفکیک مسر در چنین شرایطی و از چنین کسانی چندان دشوار نباشد و آرمان کرمان این روزها ، ندای روشنگری آرمان تمام مدیران و مسئولان را در عنوان ابداع گران مسیر انشای فتنه گران به گوش همه خواهد رساند.

ارسال نظرات