ورزشی:

چهره برجسته ووشوی استان اردبیل

خودمان را برای مسابقات المپیک روسیه آماده می‌کنیم و امیدواریم در این رقابت‌ها که سال آینده برگزار می‌شود باز برای استان اردبیل افتخاراتی را به دست آوریم.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۲۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس، یعقوب یکانی‌پور، چهره برجسته ووشوی استان در گفتگویی اظهار داشت: بنده به همراه تیم ملی موفق شدم در دومین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی که در شهر بمبئی هندوستان برگزار شد، دو مدال طلا را در رشته‌های انفرادی در این مسابقات به دست آورم.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی نیز در مسابقات هنرهای رزمی که رقابت سخت و دشواری بین ورزشکاران برجسته و چهره‌های شناخته شده ورزشی در مسابقات رزمی بود، توانستیم در رقابت با حریفانمان موفق بوده و حرکت بی‌نظیری را انجام دهیم.

چهره برجسته ووشوی استان گفت: خودمان را برای مسابقات المپیک روسیه آماده می‌کنیم و امیدواریم در این رقابت‌ها که سال آینده برگزار می‌شود باز برای استان اردبیل افتخاراتی را به دست آوریم.

یکانی‌پور افزود: تاکنون در مسابقات مختلف جهانی و برون‌مرزی برای کشورم افتخار کسب کردم و همه این افتخارات را مرهون تشویق‌ها و ترغیب‌های مردمی و تلاش اساتیدم هستم که در هر رویداد ورزشی که در سطح جهانی و بین‌المللی برگزار می‌شود، همواره چیزهای زیادی آموخته و سعی می‌کنم آنها را به خوبی به کار گیرم.

ارسال نظرات