سید حسن عاملی:

محفوظ و ماندگاری قداست کار راهداران در نزد خداوند

کار راهداران از آن جهت دارای ارزش و اهمیت است که جان مردم در گرو تلاش و همت این مجاهدان بی‌ادعاست که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی می‌کنند تا مردم به راحتی سفرهای ایمن و کم خطری را تجربه کنند.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۳۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل گفت: راهداران با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود همواره در جاده‌ها تلاش و جدیتشان بر این است تا گشایشی در حرکت مردم ایجاد کنند و این اقدام دلسوزانه و تلاش خستگی‌ناپذیر آنها شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه این حرکت اسباب خدمت بی‌منت را برای مردم فراهم کرده و زمینه تقویت روحیه مردم‌داری را به وجود آورده است، تصریح کرد: برخی امور دارای قداست خاص است و قداست کار راهدار نیز در نزد خداوند محفوظ و ماندگار است.

امام جمعه اردبیل گفت: کار راهداران از آن جهت دارای ارزش و اهمیت است که جان مردم در گرو تلاش و همت این مجاهدان بی‌ادعاست که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی می‌کنند تا مردم به راحتی سفرهای خود را انجام داده و مسافرت ایمن و کم خطری را تجربه کنند.

عاملی با اشاره به تلاش مجموعه حمل و نقل و راهداری که در سال‌های اخیر خود را آراسته به سیستم‌های جدید کردند، افزود:‌ در دوران دفاع مقدس تلاش راهداران و فعالان حمل و نقل کشور برای تخلیه به موقع بار کار ارزشمندی بود که همواره در تاریخ این انقلاب چنین مجاهدت‌هایی به ثبت رسیده است.

وی از مسئولان استان خواست تا با پیگیری‌های ملی و از طریق مجلس و دولت تلاش کنند تا آسایش و رفاه بیشتری در مقابل سخت‌کوشی راهداران به نتیجه رسیده و آنها نسبت به انجام بهتر امور دلگرم باشند.

عاملی بیان کرد: تلاشی که امروز مجموعه حمل و نقل و راهداری انجام می‌دهد، یک تلاش بی‌منت همراه با عزتمندی بیشتر است که قطعاً نتایج خوبی را نیز به همراه دارد که این حفظ آمادگی برای همه فصل‌هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار