ستاد مردمی نهم دی‌ماه استان تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دیماه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و جمعی از نیروهای مردمی استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۶۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرکرد، علی گرجی در ابتدای این نشست که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد  با اشاره به حماسه عظیم یوم‌الله نهم دی‌ماه گفت: باورهای دینی مردم، رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین، بصیرت و اقدام به لحظه مردم و اعتقادات مردمی به عاشورای حسینی عوامل شکل‌گیری حماسه نهم دی بود.
وی اقدام راهبردی ملت ایران در شکست دشمن در جنگ نرم را ازویژگی‌های حماسه نهم دی‌ماه برشمرد و تصریح کرد: اسلام‌خواهی، تفکر عاشورایی جوهر اصلی مبارزه ملت ایران در نهم دی بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شکست نظریه‌های غربی و کپی‌برداری  از مدل انقلاب مخملی در ایران را از آثار و پیامدهای حماسه نهم دی دانست و افزود: آشکار شدن پیوند جریان فتنه با خارج از کشور، نمایان شدن ظرفیت انقلاب اسلامی و نمایان شدن کار گسترده غرب از نتایجی بود که در نه دی به دست آمد.
گرجی ادامه داد: همچون سنوات گذشته، هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان چهارمحال و بختیاری با عناوین زیر برنامه‌ریزی شده است:
شنبه   94/10/5           فتنه و نقش‌آفرینی نخبگان جامعه
یکشنبه    94/10/6       تبعیّت از ولایت، سعادت جامعه
دوشنبه  94/10/7         فتنه، براندازی نرم
سه‌شنبه    94/10/8     ولایت، بصیرت و حماسه
چهارشنبه   94/10/9     خواص و لحظه‌های سرنوشت‌ساز
پنجشنبه  94/10/10      فتنه، تفکر و عبرت
جمعه   94/10/11         مدیریت و مهار فتنه
به گزارش خبرگزاری بسیج نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در این نشست به بیان خصوصیات و ویژگی‌های فتنه و شرایط غبارآلودگی فضای جامعه پرداختند.

ارسال نظرات