رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمین گفت: پیکر مدفون شده شهید علیرضا قاسمی بعد از سال‌ها گمنامی شناسایی شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۲۸۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

ساعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تشخیص هویت این شهید آرمیده در نورالشهداء اراک اظهار داشت: این شهید در کوه سرخه اراک به عنوان شهید گمنام در اولین روز از آبان ماه سال 87 به خاک سپرده شد.

وی افزود: شهید علیرضا قاسمی در چهارم اسفندماه 1362 به عنوان نیروی بسیجی به در عملیات خیبر حضور پیدا کرده بود که در همین عملیات در جزیره مجنون به شهادت رسید و پس از سال‌ها پیکر این شهید والامقام در کوه سرخه شهرستان اراک مدفون شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمین تصریح کرد: هویت پیکرهای این شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس از طریق DNA شناسایی شد که امروز خانواده این شهید در جریان قرار گرفتند و قرار است که یک‌شنبه خانواده شهید در اراک حضور پیدا کنند.

ساعدی خاطرنشان کرد: شهید قاسمی در سال چهارم دبیرستان تحصیل می‌کرده که به جبهه اعزام شده و به مقابله با نیروهای بعث عراق مبادرت ورزیده استف مادر شهید در قید حیات بوده ولی پدر شهید قاسمی در 11 سال پیش دار فانی را وداع کرده است.

وی افزود: خانواده شهید قاسمی اهل خمین بوده و مدت 20 سال در پیش از انقلاب خانواده وی در خرمشهر زندگی می‌کردند که پس از این مدت به زادگاه پدری خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات