برخورد با فحشا به اقتصادمان لطمه زد!

کپی برداری بی‌بی‌سی از روی دست ایسنا!!!

خبرگزاری جهاد دانشگاهی با لحنی طلبکارانه به جای برخورد خبری با فساد و فحشا دلواپس صنعت گردشگری است و نه اخلاق!
کد خبر: ۸۶۱۰۲۹۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

چندی پیش خبر سفر تور‌های مختلط به منطقه‌ی توریستی مرنجاب در محرم امسال و اقدام به کشف حجاب از سوی آنان در رسانه‌ها، بسیاری از دلسوزان فرهنگی و اخلاقی کشور را متوجه خود کرد.واکنش مردم به حضور این قبیل تور ها و حرمت شکنی ان ها در این ایام و همچنین زیر پا گذاشتن اخلاق در این منطقه‌ی توریستی که به سبب قرار گرفتن در کویر از چشمان تیز بین متولیان فرهنگی به دور مانده است ، باعث ممنوعیت ورود تورهای مختلط به کویر مرنجاب شد .با این حال این ممنوعیت به فاصله سه روز به شرط رعایت شئونات اسلامی رفع شد.

بی اخلاقی و هنجار شکنی در تور‌های مختلط حاضر در مرنجاب بارها طبق مشاهدات عینی و همچنین تصاویر منتشره از این قبیل تور ها به اثبات رسیده است . با این حال خبرگزاری وابسته به جهاد دانشگاهی با لحنی طلبکارانه دلواپس صنعت گردشگری است و نه اخلاق!

ایسنا که سخت دلواپس عدم سفر تور‌های مختلط به کویر مرنجاب شده است ، با اعلام نگرانی از کاهش حضور گردشگران در این کویر به سبب رعایت شئونات اسلامی ، نوشت:« آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر ممنوعیت ورود تورهای مختلط به کویر مرنجاب اعلام شد. پس از آن و به فاصله سه روز این ممنوعیت به شرط رعایت شئونات اسلامی رفع شد، اما بازتاب گسترده خبر اول در فضای گردشگری کشور به حدی بود که گردشگری منطقه مرنجاب را با چالش روبرو کرده است. »

خبرگزاری وابسته به جهاد دانشگاهی در ادامه افزود:« معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار داشت: وضعیت مرنجاب نسبت به هفته‌های گذشته با مشکل گردشگر مواجه شده است، به طوری که بررسی آمارهای ورودی نشان می‌دهد هفته‌های گذشته مخصوصا در اواخر هفته 500 نفر ورودی این منطقه گردشگری بوده، ولی با نهایت تاسف باید گفت که در آخر هفته گذشته تنها 52 نفر وارد این منطقه نمونه گردشگری شده‌اند. »

حالا باید دید انبوه کسانی که تا قبل از برخورد با فحشا به این منطقه کویری سفر می کردند آیا واقعا گردشگر بوده اند یا چون به خلوت و کویر می رفتند آن کار دیگر می کردند؟!!!

دلواپسی ایسنا برای کاهش حضور تورهای مختلط در این منطقه خوراک خبری مناسبی برای ارگان خبری سلطنتی انگلستان فراهم آورد. بی بی سی فارسی که همیشه با اخبار مغرضانه سعی در سیاه جلوه دادن اوضاع داخلی ایران دارد ، اینبار با گرایی که ایسنا به ان داد اقدام به درج خبر کاهش حضور گردشگران در این منطقه به سبب ممانعت از حضور تور های مختلط در اثر رعایت شئونات اسلامی ، نمود! پس از لغو ممنوعیت حضور تور های مختلط در منطقه‌ی مرنجاب صدای آمریکا نیز همصدا با رسانه‌ی مجوز دار داخلی اقدام قابل تحسین مسئولان را در برخورد با تور‌های هنجار شکن زیر سوال برد!

رصد واحد مانیتورینگ خبرگزاری بسیج از مطالب منتشره در بی بی سی، صدای آمریکا و شبکه بهای من و تو نشان می دهد بخش مهمی از اخبار فرهنگی بنگاه های خبری صهیونیستی فارسی زبان؛ عینا بازتاب مطالب منتشره در ایسنا خبرگزاری جهاددانشگاهی است!!! این خط خبری را در آینده به حول و قوه الهی، خبرگزاری بسیج بیشتر پیگیری خواهد نمود.

ارسال نظرات