نتایج نهایی رقابت های لیگ برترین های پایگاه های استعدادیابی قایقرانی بسیج کشور اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۱۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاري بسيج،پس از برگزاری 2 هفته مسابقه لیگ قایقرانی بسیج، هفته سوم و پایانی این رقابت ها در دریاچه آزادی برگزار شد. این رقابت ها تحت عنوان لیگ برترین های پایگاه های استعدادیابی بسیج کشور انجام شد.

در رقابت های هفته سوم قایقرانان در 9 ماده به مصاف یکدیگر رفتند.

در کایاک یکنفره 1000 متر ابوالفضل درجزی از گیلان، تارخ طالبی از البرز و مجتبی خزریان از کردستان اول تا سوم شدند.

در کیندربوت 1000 متر علی جروقی از زنجان، کبریا ماهینی از بوشهر و عرشیا زارع از گیلان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 1000 متر ماکوان باوانی از کرستان اول، رضا سحرخیز از بوشهر دوم و علیرضا حسینی از گیلان سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر کیانوش سفته گوش و امین گوهری از همدان اول شدند، مهران راشدی و محمد وفایی از کردستان در رده دوم قرار گرفتند و پویا باقری و مسعود نبوی از زنجان مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره 200 متر شایان مافی از گیلان اول، کسری اشرفی از کردستان دوم و تارخ طالبی از البرز سوم شدند.

در کانوی یکنفره 200 متر بهراد پیوندسرخی از گیلان مقام اول، علی افضلی از کرمانشاه مقام دوم و علیرضا دوانی از بوشهر مقام سوم را بدست آوردند.

در کیندربوت 200 متر علی جروقی از زنجان، سارو باوانی از کردستان و علیرضا کاظمی از گیلان اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر ابوالفضل درجزی و شایان مافی از گیلان، ایمان مخملی و کیانوش سفته گوش از همدان و مبین زرجوانی و مجتبی خزریان از کردستان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی دونفره 200 متر علیرضا حسینی و بهراد پیوند سرخی از گیلان مقام اول، رضا سحرخیز و علیرضا دوانی از بوشهر مقام دوم و آشوو احمدی و ماکوان باوانی از کردستان مقام سوم را بدست آوردند.

بر این اساس پس از 3 هفته رقابت، مسابقات قایقرانی لیگ برترین های استعدادیابی بسیج کشور چهره تیم های برتر مشخص شد. بدین ترتیب تیم گیلان با 202 امتیاز مقام قهرمانی را بدست آورد، تیم کردستان با 174 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم بوشهر با 120 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت ها از نفرات و تیم های برتر با اهداء جوایزی تقدیر شد.
ارسال نظرات