خبرهای داغ:
جانشین معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان خبرداد:

برگزاری پنجمین جشنواره علامه حلی در اصفهان

خبرگزاری بسیج: پنجمین جشنواره علامه حلی با توجه به ضرورت توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی به صورت استانی در سطح حوزه های علمیه استان اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۳۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، پنجمین جشنواره علامه حلی با توجه به ضرورت توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی به صورت استانی در سطح حوزه های علمیه استان اصفهان برگزار می شود.

جانشین معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان اصفهان درباره این جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره طلاب و اساتید حوزه های علمیه استان اصفهان تحقیقات و پژوهش های خود را به جشنواره ارائه می دهند که از بهترین تحقیق و پژوهش تجلیل ه عمل می آید.

وی با بیان اینکه ستارگان درخشانی در حوزه علمیه مشغول به تحصیل و فعالیت علمی هستند ادامه داد: برگزاری همایش های بزرگداشت علما گامی اساسی و موثر در معرفی شخصیت های این افراد است.

حجت الاسلام مجید جلالی تأکید داشت : المپیاد علمی، فلسفه و اصول اسفندماه سال جاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه هایی که در حاشیه این جشنواره برگزار می شود، تهیه پوستر علمای استان اصفهان است که چهره 400 عالم حوزه های علمیه این استان در قالب این پوسترهای معرفی می شود.

ارسال نظرات