خبرهای داغ:
فرماندار گرگان گفت: در دوره گذشته 360 هزار نفر واجد شرایط رای دهنده در حوزه انتخاباتی گرگان داشتیم که این عدد امسال افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۴۲
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، یحیی خاکی در گفتگو‎ با خبرنگاران اظهار کرد: حضور جوانان و اقشار مختلف یکی از ویژگی‎های این دوره از انتخابات در شهرستان گرگان است.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه امام(ره) انتخابات را ناموس مردم می‎دانست و به گفته مقام معظم رهبری «انتخابات حق و ناس است»، افزود: باید آن چه مردم به آن رای می‎دهند بدون کم و کاست به آن بپردازیم.

فرماندار گرگان ابراز داشت: در دوره گذشته 360 هزار نفر واجد شرایط رای دهنده در حوزه انتخاباتی گرگان و آق قلا وجود داشت که قطعا امسال این عدد افزایش پیدا کرده است.

خاکی گفت: عمده دوستان کاندیدا انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی گرگان و آق قلا جوان هستند و تعداد زیادی متولدین 64 تا 67 در لیست به چشم می‎خورد.

وی با بیان اینکه رنج تحصیلات کاندیداها برای ما حائز اهیمت است، گفت: تا کنون پنج دکترا ثبتنام کردند.

گفتنی است تا روز گذشته 42 نفر از شهرستان گرگان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندید شدند و 10 نفر نیز تا کنون برای مجلس خبرگان رهبری ثبتنام کردند و امروز مهلت ثبتنام خبرگان رهبری به پایان می‎رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها