مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان گفت: یکی از کارکردهای بسیج این است که به‌عنوان یک دروازه‌بان، قبراق و محکم ایستاده و نمی‌گذارد دشمن نفوذ کند و وارد شود.آنچه که کشور ما را به نوعی با فتنه درگیر کرد، محصول نفوذ برخی نخبگان و خواص جامعه بود، البته نفوذ به این معنی نبود که عامل‌گیری به‌صورت صرف از طرف دشمن صورت گرفته باشد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۰۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
 به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله " مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله با اشاره بصیرت بالای ملت در ۹ دی، تاکید کرد: ۹ دی اتفاق نادری است که حاصل نفوذناپذیری ملت بود و در آن روز ملت رشادت و بلوغی از خود نشان داد که مانند گذشته نتوانست عملیات نفوذ بر روی مردم تاثیر بگذارد. در زمان فتنه روزهای سختی را به خود دیدیم ولی از آن به خوبی رد شدیم
سرهنگ حسینخانی گفت: نفوذ یعنی اثرگذاری. اگر تیری وارد جایی شود، بر آنجا اثر می گذارد. باید جنبه‌های مختلف نفوذ را در مورد نظام خودمان بررسی کنیم.
حسینخانی در ادامه با اشاره به انواع نفوذ که توسط دشمن صورت می‌گیرد، تصریح کرد: دشمن نقاط آسیب‌پذیر را پیدا می‌کند و عملیات خودش را انجام می‌دهد، گاهی تا مرکز حکومت هم پیش می‌رود مانند اسرائیل که تا قلب بیروت پیش رفت، ولی از طرفی هم دیدیم که در جنگ ۳۳ روزه، ۵ کیلومتر هم نتوانست جلو برود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن بیان مطالبی در مورد نفوذ امنیتی دشمن، افزود: گروهی با پنهان کردن خود در کنار مقامات عالی‌رتبه قرار می‌گیرند و منتظرند به آنها فرمانی داده شود، مانند ماجرای ۷ تیر که ما شاهد شهادت دکتر بهشتی با چنین نفوذی بودیم.
وی ادامه داد: در آن دوران خیلی از دشمنان تصور می‌کردند با کارهایی که انجام می‌دهند، می‌توانند انقلاب را سر جایش بنشانند و احساس می‌کردند با این کارها انقلاب از استکبارستیزی‌اش دست برمی‌دارد، ولی کشور ما به خوبی از این عملیات نفوذ گذر کرد.
وی در پایان اظهار داشت دشمن در تلاش است نمایشی اجرا کند که طرف مقابل را به توهم و اشتباه بیندازد. یک زمانی به مردم می‌گفتند رأی خود را در صندوق این نظام ضد آزادی و دیکتاتور نیندازید، ولی موفق نشدند. بعد دیدیم همانهایی که انتخابات را تحریم می‌کردند، می‌گویند به کسی رأی بدهید که کلید مشکلات مملکت در دستش است و به‌راحتی می‌تواند آن را باز کند و مردم را در فهم اصولی دچار مشکل می‌کند.
ارسال نظرات