خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه گفت:مهار ایران اسلامی در تغییر رفتار و ساختار در دستورکار دولت آمریکا بود که این طرح برای نفوذ در ایران بعد از فتنه 88 کلید خورد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۰۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج مستضعفین از یادگاری های ارزشمند امام راحل عظیم الشان است و همان طور که ایشان بیان فرمودند بسیج شجره طیبه است.

وی عنوان کرد: پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس موهون مساجد و پایگاه هایی است که در مساجد خدمتگزاری می کردند و برای کمک به جبهه ها شکل گرفتند.

امام جمعه بشرویه خاطرنشان کرد: امروز نیروهای بسیج در عرصه شجره طیبه صالحین و جنگ نرم در مقابل فتنه ها و دسیسه های دشمنان از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی، جامعه را در مقابل ویروس های مخرب واکسینه می کنند.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج در حوزه های اعتقادی، فکری، فرهنگی و بصیرتی موجی ایجاد می کنند که بسیجیان آمادگی کامل را در این گونه جلسات کسب می کنند.

جنگ نظامی و تحریم اقتصادی تجربه های ناکام دشمن است

شمس الدین افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی در مسیر ظلم ستیزی حرکت کرده و حامی ملت های مظلوم جهان بوده است استکبار جهانی از ابتدای انقلاب با تحریک رژیم بعثی عراق هشت سال جنگ تحمیلی را بر این ملت وارد کرد و تلاش داشت تا در این وضعیت نظام را از بین ببرد اما ملت آزاده ایران زیر چتر ولایت فقیه دفاع را ادامه دادند.

وی یادآور شد: بعد از دوران دفاع مقدس حربه دوم دشمن بعث تحریم های اقتصادی بود که ملت ایران در این مسیر نیز مقاومت کردند و دستاوردهای تحریم خلاقیت و ابتکار جوانان کشور در حوزه های فن آوری، تکنولوژی، هوا فضا و انرژی هسته ای محصول جوانان ایرانی بود که جوانان ایرانی با فکر و توانایی برای استقلال سیاسی و اقتصادی به خود متکی شدند.

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای جلوگیری از نفوذ دشمن است

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای جلوگیری از نفوذ دشمن است گفت: استکبار جهانی با ایادی مزدور داخلی درصدد نفوذ در ایران اسلامی برآمدند که راه های این نفوذ را ملت ایران و رهبری نظام به خوبی بستند.

وی ادامه داد: طرح نفوذ آمریکا در ایران طرحی 10 ساله است که دشمنان نظام بعد از فتنه 88 برنامه ریزی کردند.

شمس الدین اظهار کرد: بحث مهار ایران اسلامی در تغییر رفتار و ساختار ایرانیان در دستور کار دولت آمریکا بود که این طرح برای نفوذ و بازگشت به ایران بعد از فتنه 88 کلید خورد.

وی بیان کرد: مرحله اول طرح نفوذ، تغییر نگرش در جامعه ایران و انتقال غرب گرایان از حاشیه به متن جامعه بود و در این طرح 3 پرسه داریم.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: هم افزایی فتنه گران با غربی ها منجر به تصویب و اجرایی شدن تحریم های جدید و هوشمندانه برعلیه جمهوری اسلامی ایران شد.

گام اول طرح نفوذ اصطلاحا پاس و آبشار زدن است

وی با بیان اینکه گام اول آن اصطلاحا پاس و آبشار زدن است تصریح کرد: اصرار فتنه گران برای قانون گریزی و بی ثباتی داخلی ایران پاسی علیه منافع و امنیت ملی به بیگانگان بود که با آبشار تحریم های جدید از سوی سلطه گران مضاعف شد.

شمس الدین افزود: گام دوم از مرحله اول تضعیف اقتصاد ملی ایران و گام سوم جنگ ادراکی برای شرطی سازی افکار عمومی نسبت به تحریم ها بود. یعنی آماده کردن افکار عمومی که ملت ایران باور کنند تحریم ها ما را از پای درآورده است و به این نتیجه برسند.

وی ادامه داد: در نهایت پس از تحقق این اهداف دشمنان می خواستند باعث شورش اجتماعی، نفوذ و بازگشت به ایران شوند که این نتیجه این سه گام است.

امام جمعه بشرویه خاطرنشان کرد: گام چهارم انتقال غرب گرایان لیبرال و سکولار از حاشیه به متن است که در فتنه 88 حضور داشتند و بعد حاشیه رفتند حالا در بحث تحریم ها به میدان می آیند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح نفوذ اشتباه محاسباتی در نبرد محاسباتی با دشمن است تاکید کرد: وظیفه بسیج امروز بیدار کردن مردم و جلسات طرح صالحین برای آگاهی رسانی به مردم است و وقتی جوانان ما این فتنه 88 را رسوا کردند دشمن از طریق تحریم شدید می خواستند بر ما مسلط شوند.

شمس الدین یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشته و دارند و در این باره فرمودند " ما باید به حوزه اقتصاد مقاومتی بپردازیم که بسیج باید سردمدار آن باشد" و بسیج همان آحاد مردم را شامل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها