خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی خبر داد‎؛
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی از اجرای طرح هر دانش آموز یک کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزان ۱۰ مدرسه بیش از ۵۰۰ جلد کتاب را با این محوریت مطالعه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۱۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کمال ترابیان در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، ضمن بیان اینکه این طرح به منظور آشنایی دانش آموزان و ارتقاء سطح مطالعه، طرح هر دانش‌آموز یک کتاب در روستاهای شهرمیامی اجرا شد، ابراز داشت: کتاب یکی از بهترین و مفیدترین منابع برای هم‌نشینی و آموزش در جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان ما است.

وی افزود: افکار و اندیشه‌های یک نسل با خواندن کتاب‌های مفید راه روشن خود را پیدا خواهد کرد و جامعه به فرزانگی و سعادت سوق داد می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی همچنین گفت: هیچ‌یک از وسایل ارتباطی در جامعه کنونی به‌اندازه کتاب تأثیرپذیر و قدرت خلاقیت انسان را بالا نخواهد برد.

ترابیان درباره اهداف این طرح، توضیح داد: به همین منظور باهدف ارتقاء فرهنگ مطالعه در جامعه طرحی با موضوع هر دانش‌آموز یک کتاب در روستاهای شهرستان میامی اجرا شد.

وی درباره کمیت و کیفیت اجرای طرح هر دانش آموز یک کتاب، گفت: بیش از ۱۰ مدرسه ابتدایی و راهنمایی در سطح شهرستان میامی بیش از ۵۰۰ جلد کتاب را با این محوریت مطالعه خواهند کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میامی در خاتمه، بیان داشت:با توجه به اینکه دانش آموزان دوره‌ی اول ابتدایی، مخصوصاً سال‌های پیش‌دبستانی و اول سواد کافی برای خواندن ندارند‌ این طرح با مشارکت والدین آن‌ها اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها