خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر اولین گردهمایی اولین تبیین فرهنگ نهادی بین کارکنان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۶۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان :دراین گردهمایی حجت الاسلام منتشلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ماهشهر در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی در سپاه ناحیه ماهشهر با تأکید بر اینکه پشتوانه ایمان معرفت است گفت: اسلام همیشه بخاطر قوه ایمان بالاتر از دینهای دیگر قرار دارد.

منتشلوافزود: در دین مبین اسلام تنها اقرار کافی نیست بلکه باید ایمان توأم با عمل صالح باشد تا ثمره خوبی برای انسان داشته باشد.
وی با بیان اینکه اصلی ترین درجه ایمان،ایمان به مبدا و معاد است افزود: هر چقدر انسان درجه ایمانش بالاتر رود از مادیات فاصله گرفته و معاد و مبدا نزدیک تر می شود.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه ماهشهر با اشاره به اینکه کمبود ایمان تأثیر منفی در روح انسان به جا می گذارد تصریح کرد: اعمال خوبی که ما انسان ها انجام می دهیم بوسیله قوه ایمان و معرفت است که ارزش پیدا می کند.
وی افزود: ایمان ومعرفت به امام و خداوند متعال تنها عاملی است که حتی در تاریک ترین نقطه جهان انسان را بسوی روشنی سوق می دهد در غیر این صورت ممکن است عکس این ماجرا رخ دهد.
حجت الاسلام منتشلو با اشاره به وجود دو شاخصه ایمان ومعرفت در نیرو های نظامی اظهار داشت : این دو عامل نیروهای نظامی ما را با نیروهای نظامی دیگر کشور ها متمایز کرده است..

وی در ادامه گفت : ایمان، تقوا ومعرفت عامل اصلی محبوبیت پاسداران در بین مردم از اول انقلاب تا الان می باشد و وظیفه یک پاسدار کمتر از یک عالم نیست

ارسال نظرات
پر بیننده ها