رئیس اداره آبفای شهر صائین قلعه:

شناسایی ۳۲ فقره انشعاب غیر مجاز در صائین قلعه

۳۲ فقره انشعاب غیر مجاز در صائین قلعه شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۶۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره آبفای شهر صائین قلعه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۲ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده و تعداد ۴۷ فقره انشعاب بلاتکلیف نیز تعیین تکلیف شده است.

ستار شهیدی افزود: طی ۸ ماهه نخست امسال ۱۴۶ فقره کنتور خراب مشترکین آبفای در این شهر تعویض شده و باقی کنتورهای خراب در صورت تامین کنتور تعویض خواهند شد .

وی با اشاره به انشعابات واگذار شده در این بازه زمانی افزود :در سالجاری ۵۶ فقره انشعاب آب جدید به متقاضیان واگذار شده که تعداد کل انشعابات این اداره به ۵۰۷ انشعاب رسید .

شهیدی تصریح کرد : از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۲ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده و تعداد ۴۷ فقره انشعاب بلاتکلیف نیز تعیین تکلیف شده است .

رئیس اداره آبفای صائین قلعه افزود : در حوزه بهره برداری ۱۱۲ فقره حوادث انشعابات و ۲۱ فقره حوادث در شبکه توزیع مرتفع شده است .

شهیدی به مشارکت مردمی برای توسعه شبکه اشاره کرد و گفت : از طریق مشارکتهای مردمی ۹۷۰ متر توسعه شبکه در اداره آبفای صائین قلعه عملیاتی شده است .

رئیس اداره آبفای صائین قلعه با اشاره به کاهش حجم میزان آبدهی چاهها گفت: با توجه به آزمایش کنتورهای حجمی میزان آبدهی چاهها بصورت قابل توجهی افت پیدا کرده است و لازم است که مردم فهیم صائین قلعه ما را در مصرف بهینه این مایه حیاتی یاری نموده تا بتوانیم هر چه بهتر خدمات رسانی کنیم.

ارسال نظرات