خبرهای داغ:
در گردهمایی مصون‌سازی کارکنان سپاه شهرستان بندرماهشهر حجت الاسلام والمسلمین منتشلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه ماهشهر به اهمیت معنویت در بدنه سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه کردن به نیروهای تحت امر یکی از وظایف مهم فرماندهان است که نباید یک لحظه از نیرو‌ها غفلت کرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۷۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، در گردهمایی مصون‌سازی کارکنان سپاه شهرستان بندرماهشهر حجت الاسلام والمسلمین منتشلو  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه ماهشهر به اهمیت معنویت در بدنه سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه کردن به نیروهای تحت امر یکی از وظایف مهم فرماندهان است که نباید یک لحظه از نیرو‌ها غفلت کرد.

وی افزود: تربیت و پرورش نیرو‌ها باید اصولی و با برنامه باشد که این یکی از برنامه‌های اصلی بزرگان و روش انبیاء و معصومین است که نتیجه ان تربیت فرزندان و پیروان شایسته برای امت اسلامی همچون افرادی مانند مالک اشتر و ابوذر است.

منتشلو گفت: اخلاص و عمل نیک و نیت صادقانه جهت انجام امورات را از ارزش‌های مهم دین اسلام بیان کرد که امروزه در بدنه سپاه متجلی می‌باشد و هر کس نیت و مقصد غیر الهی داشته باشد ذلیل نابود است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: امروزه در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سپاه پیشرو و پیش قراول است. بر این اساس و دلیل، سپاه را پایه و بازوی نگهدارنده انقلاب نامیده‌اند.

وی معنویت و ولایی بودن سپاه را یکی از دلایل دشمنی دشمنان اسلام بویژه آمریکا با این نهاد مقدس برشمرد و تصریح کرد: باید تربیت روحیه انقلابی بیشتر از قبل در سپاه تقویت شود تا همچنان مایه امید دوستان و خوار چشم دشمنان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها