جهاد و مقاومت:

در جلسه هماهنگی برگزاری 9 دی شهرستان کوثر چه گذشت

تشریح برنامه های 9 دی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه کوثر و دیگر اعضا در محل فرمانداری کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۹۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، شورای اداری شهرستان کوثر امروز چهارشنبه با عنوان تشریح برنامه های 9 دی با حضور اعضای شورای اداری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام بیگی، امام جمعه کوثر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات "نهم دی" اظهار کرد: امروزه وظیفه مسئولین و آحاد مردم است که از حریم و کنان نظام اسلامی حفاظت کنند؛ همانگونه که در برابر فتنه از مواظع نظام و ولایت دفاع و پاسداری کردند.

وی ادامه داد: امت اسلامی بایستی در هر برهه از زمان آگاهانه عمل کنند و در راهپیمایی ها و تجمعات دینی و مذهبی حضور به عمل آورند؛ چرا که امروزه هر تجمع امت اسلامی با جنگ دهها ساله در برابر کفر و استکبار و خنثی سازی فتنه ها و شبکه های ماهواری و اجتماعی و پیاده نظام های دشمنان اسلام و انقلاب برابری می کند.

خطیب جمعه کوثر همچنین به برگزاری تاریخی، حماسی و مردمی بودن مراسمات مربوط به نهم دی در شهرستان تاکید و کرد و افزود: لازم است مسئولین و آحاد مردم در شهرستان با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات 9 دی تلاش کنند.

علیرضا علیپور فرماندار کوثر گفت: در جریان فتنه سال 88 که دشمنان داخلی و شرق و غرب دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زیر سوال ببرند و با تفرقه افکنی بین امت بر ایران اسلامی لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور خود جوش خود در راهپیمایی عظیم و حماسی نهم دی شرکت کرده و حماسه ای تاریخی و ماندگار در جهان آفریدند و نقش فتنه و دشمنان خارجی(غرب – استکبار) را در این نیت شوم برملا ساختند.

وی با بیان اینکه اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه ای از سوی دشمن در ایران اسلامی برنامه ریزی شود.

علیپور همچنین از همه مسئولین حاضر در جلسه خواست تا با همکاری هم مراسمی درخور این حماسه عظیم برگزار نمایند.

سرهنگ2 پاسدار بیژن راعی فرمانده سپاه ناحیه کوثر ضمن بیان اهمیت روز 9دی و ماهیت این حماسه تاریخی گفت:این حماسه بزرگ مردمی به صورت خود جوش خلق شد وهیچ دعوتی در کار نبود بلکه این مردم بودند که با بصیرت خود به این نتیجه رسیدند که امروز باید با حضور خود آتش فتنه را خاموش کنند.

وی افزود: امروزضروریاست مقدماتی فراهم شود کهبزرگداشت این حماسه بزرگ توسط مردم برگزار گردد؛ چرا که وظیفه ای انقلابی، ایجاب می کند که نه تنها نگذاریم ذره ای غبار فراموشی بر چهره این حماسه با عظمت نشسته شود بلکه با استفاده از این فرصت به آسیب های وارده از فتنه و نقش فتنه گران در تحمیل ضررهای متعدد به این کشور و از جمله تحریم ها بر علیهکشور وبه بیان اهمیت بصیرت و ضرورت آن بپردازیم.

راعی یاد آور شد: این حماسه ماندگار بایستی برای مردم تبیین شود تا ابعاد فتنه و اهداف شوم فتنه گران آشکار و هویدا گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: 9 دی سالروز تجدید بیعت مردم با ولایت است و به همین مناسبت در روز سه شنبه 9 دی ماه مراسمی از ساعت ده و نیم صبح با سخنرانی امام جمعه کوثر حجت الاسلام والمسلمین بیگی در مسجد جامع شهر گیوی برگزار خواهد شد.

برگزاری بزرگداشت حاسه نهم دی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نسشت های بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات وبلاگی و مقاله نویسی ویژه نهم دی و ... از جمله برنامه های اجرایی در این ایام است.

ارسال نظرات