بیان مشکلات کاری موزعین شهرستان زنجان در نشست با مدیرکل پست استان

جلسه ای با حضور مدیرکل پست استان و موزعین شهرستان زنجان بخاطر شروع فصل زمستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۹۵
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نشست صمیمی مدیر کل پست استان زنجان با موزعین شهرستان زنجان در سالن جلسات اداره کل پست استان برگزار شد.

این جلسه با حضور کلیه همکاران موزع پست زنجان برگزار و همکاران آزادانه و رو در رو به بیان مشکلات کاری و خواسته های خود پرداختند.

در ادامه مدیرکل پست استان ضمن اشاره به اهمیت مقوله کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان، بر نقش و وظیفه موزعین درحفظ و ارتقای کیفیت در شبکه پستی تاکید و خواستار رعایت استانداردهای پستی شد.

سبحانی در خصوص افزایش روحیه کاری و نشاط پرسنل افزود: باید به کار و حرفه خود علاقه داشته باشید و این شور و اشتیاق ضمن بالابردن روحیه کاری و شادابی در محل کار در زندگی روزمره نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

مدیرکل پست استان با اشاره به سیاستهای جدید شرکت پست در خصوص پرداختی سبد رفاهی گفت: در گذشته پرداخت سبد رفاهی دارای قانون و قواعد خاصی نبوده و به صورت سلیقه ای اعمال می گردید در صورتی که در حال حاضر از طریق نرم افزار و سیستم هدفمند شده و هر شخص با توجه به حجم کار و فعالیتی که انجام میدهد پاداش می گیرد.

مدیرکل پست استان گفت : تمام تلاش و همت مسئولان ومدیران شرکت در جهت معرفی و حضور قدرتمند پست در جامعه می باشد و گامهای موثری نیز برداشته شده که به استفاده پکیچ نامه رسانی در سطح شبکه، یکسان سازی تابلو های سر درب ادارات کل و دفاتر تابعه می توان اشاره کرد.

سبحانی با تشریح وضعیت کنونی اداره کل پست استان از کلیه موزعین و همکاران خواست در ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات و سریسهای پستی تلاش واهتمام خود را انجام و انتظارات مردم را در ارائه خدمات مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات