مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه:
در مجموعه مثل سپاه پاسداران دو عنصر آمادگی نیروی انسانی و آمادگی تجهیزات در کنار هم آمادگی رزم را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۹۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه گفت: دشمن درک کرد که هر جا سپاه پاسداران با قدرت وارد شود نقشه آنان نقش برآب خواهد شد و این خط اسلام ناب محمدی با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت به کار خویش ادامه می‌دهد.

محسن رحمانی  در نخستین همایش نگهداری ادوات سپاه کربلای استان مازندران اظهار کرد: حضور نیروهای مستشاری سپاه در سوریه باعث شد که شیعیان بسیاری از نقاط جهان در مبارزه با کفر و نفاق در این منطقه با هم متحد شوند و به پیروزی‌ها خوبی در این کشور نیز دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه «خان طومان» با اقدامات مناسب از دست معارضان سوری آزاد شد، افزود: معارضانی از جانب اسرائیل، ترکیه، آمریکا و عربستان حمایت می‌شوند اما در شرایط فعلی تعداد آنها رو به انفعال است.

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمنان به دنبال این بودند که خط مقاومتی که در منطقه ایجاد شد را شکست دهند ولی موفق نشدند و این مسئله زمینه‌ای برای اتحاد شیعیان شد.

وی با اعلام اینکه شهادت مدافعان حرم در سوریه نشان از علاقه‌مندی مردم ایران اسلامی به حفظ  اسلام ناب محمدی است، افزود: در حال حاضر در پیچ تاریخی که رهبر انقلاب اسلامی ایران هشدار داده بودند، هستیم و این پیچ تاریخی به نفع اسلام در حال چرخش است.

رحمانی با اشاره به تجاوز عربستان به یمن گفت: نیروهای سعودی به شدت حمله به یمن را با تمام توان در دستور کار خویش قرار داد ولی کمترین موفقیت در این زمینه کسب کردند و  هجوم عربستان به صنعا با شکست مواجه شده است.

وی اضافه کرد: در عراق نیز تکفیری‌ها شکست خوردند و به شدت از مناطق مرکزی عراق دور شدند.

مسئول نگهداری و تعمیرات اداره آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران با اعلام اینکه دشمن در سوریه برنامه داشت که دولت حاکم را ساقط کند، افزود: هدف دشمن روی کار آوردن دولت همسو با رژیم صهیونیستی بود که موفق به اجرای این طرح نشد.

وی تاکید کرد: دشمن درک کرد که هر جا سپاه پاسداران با قدرت وارد شده نقشه آنان نقش برآب شد و این خط اسلام ناب محمدی با رهبری مقام معظم رهبری با قدرت به کار خویش ادامه می‌دهد.

رحمانی یادآور شد: زمانی در دوران دفاع مقدس رزم نظامی بود ولی امروزه نبرد نرم و نیمه‌سخت مطرح است و باید در همه ابعاد باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه مثل سپاه پاسداران دو عنصر آمادگی نیروی انسانی و آمادگی تجهیزات در کنار هم آمادگی رزم را فراهم می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها