استاندار البرز گفت: داوطلبان برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از تخریب رقبای خود پرهیز کنند چراکه ملاک مردم در انتخابات، تعهد، تخصص، توانمندی و قابلیت افراد است.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۱۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی ضمن ارائه تحلیلی از اقدامات ستاد انتخابات استان البرز در ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسترهای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است.

وی اجرای  قانون را فصل‌الخطاب عملکرد مجریان و برگزارکنندگان انتخابات برشمرد و افزود: مجریان انتخابات مطابق کتاب قانون و چارچوب‌های تعیین شده موظف‌اند هر‌گونه تخلفی را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.

استاندار البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا انتخاباتی قانونمند و بدون جانبداری برگزار و در اسفندماه 94 انتخاباتی سالم رقم زده شود.

 طهائی با تأکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و در عین حال رقابتی تصریح کرد: داوطلبان برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از تخریب رقبای خود پرهیز کنند چراکه ملاک مردم در انتخابات، تعهد، تخصص، توانمندی و قابلیت افراد است.

وی  درباره هیئت‌های نظارت بر انتخابات نیز گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات از افراد خوش‌نام، متدین، مورد وثوق و تأیید صلاحیت شده هستند.

استاندار البرز با اشاره به تعداد ثبت‌نام انجام شده تاکنون گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از ابتدای ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا پایان ساعت اداری اول دی ماه، در مجموع 65 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج،فردیس، اشتهارد و آسارا نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد 54 نفر مرد و 11 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: در ششمین روز ثبت نام برای مجلس خبرگان رهبری نیز تا پایان ساعت اداری 15 نفر برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به پایان مهلت نام‌نویسی برای داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری گفت: امروز آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری است، بنابراین داوطلبینی که هنوز ثبت نام خود را انجام نداده‌اند، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام نهایی اقدام و فرآیند ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها