استاندار البرز ادامه مسیر اتوبان شهید همت را که به نوعی ورودی استان البرز محسوب می‌شود « شهدای البرز» نامید و گفت: ادامه پروژه شهید همت با احداث کنار گذر شمالی در سه لاین پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۲۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سیدحمیدطهائی در جلسه شورای فنی استان که با محوریت بررسی طرح‌های عمرانی در حال تکمیل استان و مصوبات شورای فنی برگزار شد، درباره پروژه در حال تکمیل اتوبان شهید همت اظهار داشت: این طرح ملی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است و باید هر چه سریعتر موانع جهت تکمیل شدن آن برطرف شود.

وی با اشاره به سفر مقامات ا‌رشد کشور در بازدید از این پروژه ملی در حوزه راه، خاطرنشان کرد: تا کنون علاوه بر بازدیدهای متعدد وزیر راه و شهرسازی، نوبخت معاون رئیس‌جمهور نیز بازدیدی از این پروژه داشت و قول‌های مساعدی را جهت تکمیل آن اعلام کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه فرایند تکمیل اتوبان شهید همت نباید با کندی صورت گیرد و پیمانکار پروژه نیز باید با شتاب بیشتری کار را نهایی کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت در بحث تزریق بودجه و اعتبارات برای این پروژه کم نگذاشته است، انتظار می‌رود پیمانکار نیز طبق زمان پیش‌بینی شده طرح را تحویل دهد.

 طهائی با بیان اینکه ادامه پروژه شهید همت با احداث کنار گذر شمالی در سه لاین پیش‌بینی شده، توسط شهرداری به سمت ورودی استان هدایت می‌شود، گفت: این کنار گذر تنها جنبه استانی ندارد و با نگاه ملی باید به آن نگریست چرا که روزانه هزاران تردد از این مسیر به سمت سایر استانها صورت می‌گیرد و از این حیث این کنارگذر شمالی برای ما  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بهره‌گیری از تجارب پایتخت و سایر استان‌های کشور درباره احداث کنارگذر شمالی استان البرز با اجرای طرح‌های بدیع و پیش‌بینی مراکز تفریحی، اقامتی و توریستی را از جمله اولویت‌های ضروری برشمرد.

استاندار البرز ادامه مسیر اتوبان شهید همت را که به نوعی ورودی استان البرز محسوب می‌شود « شهدای البرز» نامید و انجام اقدامات لازم در این زمینه را نیز  به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار کرد.

 طهائی با اشاره به پیگیری مصوبات شورای فنی استان گفت: این شورا نحوه اجرای هر چه ایمن‌تر طرح‌های عمرانی در سطح استان و شهرستانها را در دستور کار دارد و با مشاهده هر گونه کاستی و کم‌کاری از منظر فنی در اجرای طرح‌های شهری، ادامه پروژه‌های معیوب را متوقف خواهد کرد.

وی افزود: نظارت بر طرح‌های عمرانی اولویتی است که با جنبه پیشگیرانه، مانع از هدر رفت هزینه‌ها در پروژه‌های عمرانی می‌شود.


پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز

ارسال نظرات