استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۵۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ در پیام قاسم سلیمانی دشتکی آمده است:

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

در بخش دیگری از این پیام آمده:

در هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند و درسایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمائید.

این پیام می افزاید:

مسلمانان در سایه دین اسلام و بنا به آیه (انما المومنون إِخوة) همواره و همیشه در همه شرایط برادر یکدیگر هستند و دین اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد.


در وحدت شیعه و سنی این است که هر دو در کنار هم و با وحدتی برادرانه زندگی کنند و فتنه های دشمنان مبنی بر ایجاد تفرقه و دشمنی را با درایت نقش بر آب نمایند بنابراین دشمن اسلام دشمن شیعه و سنی است و مسمانان باید این نکته را در نظر داشته باشند که تنها با اتحاد می توان آرمانهای حضرت محمد مصطفی (ص) مبنی بر جهانی بی عداوت و دشمنی را برپا نمایند.

این پیام می افزاید:

پیامبر اکرم (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند در میان مردم درس دینداری و معنویت در کنار اخلاق و احترام به حق هم نوع را در میان فرهنگ جهان آن دوران که سراسر پر بود از دشمنی و کینه و جنگ، نشر داد و اکنون نیز ما باید به عنوان مسلمان پیرو آن حضرت هرچه بیشتر خود را به سیره و رفتار ایشان شبیه کنیم.

امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است:

اینجانب ميلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمي مرتبت، پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفي (ص) و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادري و تجديد پيمان با اسلام و آرمان هاي نظام اسلامي را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان استان تبریک و تهنیت می گویم.

ارسال نظرات